abc.lv skaitļos

Lietotāji online130
Aktīvie uzņēmumi25216
Nozares raksti1284
Ekspertu atbildes3041
"Latvijas Energoceltnieks" veic Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora modernizāciju : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

"Latvijas Energoceltnieks" veic Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora modernizāciju

"Latvijas Energoceltnieks" veic Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora modernizāciju
Rīga, 19.jūl., NOZARE.LV. Būvfirma SIA "Latvijas Energoceltnieks" (LEC) kā galvenais būvuzņēmējs pēc kompānijas "Thales Rail Signalling Solutions Baltics" pasūtījuma veic signalizācijas un telekomunikāciju tīklu izbūvi vienā no pēdējo gadu lielākajiem dzelzceļa infrastruktūras modernizācijas projektiem Latvijā - Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridorā, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja LEC pārstāve Ilze Gabrāne. LEC Austrumu-Rietumu dzelzceļu koridora modernizācijas projekta ietvaros divu gadu laikā kopskaitā veiks kabeļu ieguldīšanas darbus vairāk nekā 250 kilometru garumā un virszemes iekārtu montāžu, skaidroja Gabrāne. Darbi tiek īstenoti VAS "Latvijas Dzelzceļš" projekta "Austrumu-Rietumu dzelzceļa koridora vilcienu kustības vadības automātisko sistēmu modernizācija" pirmā posma ietvaros. Kopējais projektā paredzētais signalizācijas un telekomunikāciju tīklu modernizācijas projekta izbūves garums ir vairāk nekā 320 kilometri, kas ietver dzelzceļa līniju posmu maršrutos Jelgava-Ventspils, Naujene-Indra un Jelgava-Krustpils, sacīja Gabrāne. "Līdzdalība valsts mēroga dzelzceļa infrastruktūras projekta realizācijā ir nozīmīgs pakāpiens uzņēmuma infrastruktūras darbības virziena pieredzē. Esam gandarīti par iespēju piedalīties signalizācijas un telekomunikāciju tīklu izbūvē vienā no lielākajiem dzelzceļa infrastruktūras projektiem Latvijā, ievērojami uzlabojot dzelzceļa kustības drošību un precizitāti. Savu profesionalitāti apliecinājām, veicot darbus pagājušā gadā, un turpinām sekmīgi uzsākto sadarbību ar vienu no vadošajiem uzņēmumiem dzelzceļa infrastruktūras izbūves un modernizācijas tehnoloģiju jomā "Thales Rail Signalling Solutions Baltics", šogad veicot signalizācijas un telekomunikāciju tīklu izbūvi 130 kilometru garumā un virszemes iekārtu montāžas darbus," sacīja LEC valdes priekšsēdētājs Andris Asars-Asarovskis. LEC jau noslēdzis signalizācijas un telekomunikāciju tīklu kabeļu ieguldīšanas darbus 120 kilometru garumā dzelzceļa stacijās un atsevišķos dzelzceļa līniju posmu maršrutos Līči-Ventspils un Naujene-Indra. Pašlaik šajos posmos tiek pabeigti virszemes iekārtu montāžas darbi, kas ietver luksoforu, signalizācijas un lauka iekārtu uzstādīšanu, informēja Gabrāne. Viņa piebilda, ka šī gada martā LEC sāka signalizācijas un telekomunikāciju tīklu kabeļu ieguldīšanas darbus dzelzceļa līnijā Jelgava-Krustpils. LEC kabeļu guldīšanas projekta laikā veiks signalizācijas, telekomunikāciju un energoapgādes kabeļu izbūves darbus, ieskaitot kabeļu kanalizācijas tīklu izbūvi. LEC jau iepriekš sadarbojusies ar kompāniju "Thales Air Systems S.A.", īstenojot radiolokācijas staciju izbūvi VAS "Latvijas Gaisa satiksme" novērošanas sistēmas modernizācijas ietvaros kā galvenais būvuzņēmējs. Veikta trīs radiolokācijas staciju būvniecība - Rīgā, Ērgļos un Cīravā. Ar uzņēmumu "Latvijas Dzelzceļš" izveidojusies sekmīga sadarbība, uzstādot Latvijā pirmo kravu kontroles skeneri dzelzceļa ritošajam sastāvam Zilupes robežkontroles punktā, kā arī vairakkārt realizējot mobilo operatoru sakaru torņu būvniecība "Latvijas Dzelzceļa" pārraudzības zonā, informēja Gabrāne. LEC dibināts 1992.gadā un darbojas vispārējās būvniecības jomā, kā arī veic enerģētikas un sakaru objektu celtniecību. Sākotnējo pieredzi uzņēmums guva, pārsvarā strādājot ārvalstīs, bet patlaban koncentrējies darbībai vietējā tirgū. Ar 32 miljonu latu apgrozījumu uzņēmums 2006.gadā bija piektais lielākais celtniecības uzņēmums Latvijā. 2007.gadā LEC īpašnieks Jānis Kols 100% uzņēmuma daļu pārdeva investīciju kompānijai "Alta Capital Partners". 2008.gadā LEC apgrozījums bija 46,7 miljoni latu un uzņēmums strādāja ar 1,85 miljonu latu peļņu.
Banner 280x280 Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.