abc.lv skaitļos

Lietotāji online71
Aktīvie uzņēmumi25217
Nozares raksti1284
Ekspertu atbildes3041
Jauna tilta pāri Lielupei būvniecības 1.kārta varētu izmaksāt līdz 46 miljoniem latu : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Jauna tilta pāri Lielupei būvniecības 1.kārta varētu izmaksāt līdz 46 miljoniem latu

Jauna tilta pāri Lielupei būvniecības 1.kārta varētu izmaksāt līdz 46 miljoniem latu
Rīga, 15.apr., LETA. Jauna tilta pāri Lielupei būvniecības pirmā kārta varētu izmaksāt līdz 46 miljoniem latu, aģentūrai LETA pastāstīja Jūrmalas domes Sabiedrisko attiecību nodaļas pārstāve Baiba Gailīte. Tilta izmaksu aptuvenos aprēķinus pirms četriem gadiem veica AS "Ceļuprojekts". Tika aprēķināts, ka autotilts bez pievadceļiem izmaksātu 12,8 miljonus latu, bet pirmās kārtas izbūve ar pievadceļiem - 23 miljonus latu. Pašreizējās izmaksas pirmajai kārtai varētu svārstīties 35-46 miljonu latu apmērā. Finansējums projekta uzsākšanai tika plānots domes investīciju plānā, piesaistot Eiropas Savienības fondu līdzekļus. Pašreizējā situācijā projekta uzsākšanai un realizācijai finansējums nav piešķirts, un tas varētu notikt ne ātrāk par 2013.-2018.gadu. Jauna autotilta savienojumu starp Jūrmalas pilsētu un Ventspils šoseju kā vienu no attīstības mērķiem noteica 1996.gada pilsētas attīstības plāns, ko dome pieņēma 1995.gada 27.jūlijā. Turpinot darbu pie pilsētas transporta attīstības, tās mērķi tika izvērtēti un analizēti, 2000.gadā izstrādājot "Jūrmalas transporta attīstības koncepciju". Koncepcija ir apstiprināta ar Jūrmalas domes 2000.gada lēmumu kā Attīstības plāna sastāvdaļa, ieskaitot jaunā autotilta nepieciešamību Dubultu-Vaivaru rajonā. 2002.gada mijā uzņēmums "Inženierbūve" izstrādāja Lielupes autotilta rekonstrukcijas projektu. Šajā laikā tika veikta satiksmes intensitātes analīze tilta abās pusēs, prognozējot trešā tilta nepieciešamību pēc 2013.gada. No 1990. līdz 1999.gadam Jūrmalā reģistrēto transporta līdzekļu skaits ir trīskāršojies. Patlaban tas sasniedz 341 vienību uz 1000 iedzīvotājiem, radot ievērojamu autotransporta plūsmas pieaugumu pilsētā. Kopējā satiksmes intensitāte uz Priedaines autotilta 2005.gadā sasniedza 45 000 automašīnu diennaktī, bet sezonas laikā un svētku dienās vēl vairāk, radot transporta sastrēgumus uz tilta. 2004.gada mijā projektēšanas konsultatīvā firma "Ceļuprojekts" veica autotilta pār Lielupi novietnes un satiksmes organizēšanas priekšizpēti pēc Jūrmalas domes pasūtījuma, lai konkretizētu tilta novietni. Izvēlētā tilta pirmās kārtas novietne Jaundubultos, Salas ielas rajonā, ņemot vērā vides un reālās apbūves apstākļus, atbilst Rīgas rajona teritorijas plānojumam un saskaņota ar VAS "Latvijas valsts ceļi". Jaunā tilta izbūve kā kopējā interešu zona saskaņota arī ar kaimiņu teritorijas Salas pagasta padomi. Jaunā autotilta būvniecība pilsētas transporta attīstības sastāvā tiek risināta kontekstā ar topošo Jūrmalas pilsētas teritorijas plānojumu 2009.-2021.gadam. Visi iepriekšējie darbi ir veikti izpētes darbu līmenī saistībā ar teritorijas plānojumu. Tehniskā projekta izstrāde vēl nav uzsākta, piebilda Gailīte.
Banner 280x280 Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.