abc.lv skaitļos

Lietotāji online51
Aktīvie uzņēmumi25217
Nozares raksti1284
Ekspertu atbildes3041
10. diena. Veikals iedzina strupceļā : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

10. diena. Veikals iedzina strupceļā

10. diena. Veikals iedzina strupceļā
{ARTICLE ID=arvida_maja_saturs_pages NOBR=Yes} Šodien man ir bloku vešanas diena. Uz būvmateriālu veikalu devos stundu agrāk, lai līdz desmitiem, kad ieradīsies transports, varētu nokārtot visus pirkuma papīrus un samaksāt par precēm. Par bloku vešanu man būs jāmaksā 25 lati stundā, tāpēc esmu ieinteresēts visu sakārtot laikus, lai mašīnai nav lieki jāstāv būvmateriālu placī. Devos pie pārdevēja, lai izraksta čeku blokiem (tos es biju precīzi saskaitījis pēc sava maketa) un arī līmei, ar ko tos blokus salipināt kopā. Zināju, ka Aeroc blokiem cements neder, vajadzīga speciāla līme. Pārdevējs mani pieveda pie līmes maisu kaudzes, paņēma vienu un sakratīja. Tā būšot jādara ar visiem maisiem, jo tiem esot derīguma laiks iztecējis. Lipšot gan tā līme tik pat labi kā jauna, tāpēc man vajagot priecāties par iespēju tik lēti to nopirkt. Jauna līme esot desmitreiz dārgāka. Ja man tā saka, tad es ticu arī. Pārdevējs gan teica, ka labāk būtu ņemt visu paleti, nevis tikai 15, cik pēc normas būtu jāliek, jo kaut kas no tā maisa satura atsijāšoties, turklāt arī bloki nav nekādi labie, - līme noderēs, lai aizsmērētu spraugas un izdrupumus. Līmi paņēmu visu paleti, bet par blokiem teiktais mani satrauca ne pa jokam: kas tie par blokiem, kuri būs jāšpaktelē? Līdz šim Aeroc blokus biju redzējis tikai skaistās, sarkanās plēvēs kārtīgi iepakotus – man šķita, ka tie ir kā tikko no ražošanas izgājuši. Un arī sienas, kas mūrētas no šādiem blokiem, esmu redzējis ļoti labā izskatā, bez kaut kādiem izdrupumiem vai ielāpiem. Pārdevējs aizveda mani pie bloku paletēm. Tur tās stāvēja – dažas patiešām bija kā no rūpnīcas, bet citas – ar ieplēstām plēvēm, caur kurām varēja redzēt arī apdauzītus bloku stūrus. Bloki stāvēja cieši salikti divās rindās, tā ka iekšpusi nevarēju nemaz labi apskatīt. Sāku minstināties, redzot tādu preci, bet pienāca vēl kāds pārdevējs, un abi kopā man paskaidroja, ka Aeroc esot tāds cimperlīgs materiāls. Pārvedot un pārkraujot gandrīz vienmēr kaut kas atdauzoties. Šie esot pavisam normāli bloki, ja ņem vērā, ka arī tiem ir pazemināta cena. Tik lēti nevarot nopirkt pat tieši no rūpnīcas. Drošs paliek nedrošs, kādus pāris blokus lai gan paņemot pa virsu – ja nu gadās, ka kāds ir pavisam sadauzīts. Laukumā stāvēja tikai daļa bloku (kā tagad saprotu – labākie), pārējos pievedīšot no noliktavas, kad būs samaksāts. Tā sakot – lai klients neizāzē veikalu, liekot veltīgi pārvest blokus un pēc tam tos nepaņemot. Pārdevējs mierināja, ka gan jau būšot labi, jo vēl mums pienākoties 10% atlaides par pirkuma summu, jo tā pārsniegs tūkstoš latus. Pa to laiku pienāc pulksten 10.00, un transports ieradās precīzi minūte minūtē! Lai neaizkavētu procesu, metos tūlīt pie kases un samaksāju par visu paredzēto bloku daudzumu, kaut arī tos tā arī nebiju paguvis apskatīt. Patiesībā ko tur bija redzēt – paletes taču bija apvīstītas ar necaurredzamu plēvi! {IMAGE}Sākās bloku kraušana{BREAK} Un tad es ieraudzīja, ko patiesībā esmu nopircis. Jaunpievestie bloki izskatījās nožēlojami, augšā uz paletes vēl samestas pilnīgas atlūzas. Pārdevējs mierināja, ka tās neesot skaitā, vienkārši piemests klāt, jo kur tad lai viņš tās liekot – neviens tāpat tās atlūzas nepirkšot! Bildu, ka par tādu kravu vajadzētu vismaz kaut kādu cenas atlaidi. Man paskaidroja, ka man jau esot atlaide un arī cena esot blokiem tik zema kā nekur citur. Bija doma likt izņemt tās drazas ārā, lai neved uz mūsu būvlaukumu, bet tad iedomājos, ka pa to laiku, kamēr tīrīs manu kravu, transporta skaitītājs birdinās savā makā mūsu naudiņu...Un nekādu mazo – kā stunda, tā 25 lati. Nodomāju, ka mazāks zaudējums būs, ja samierināšos ar dažiem bojātiem blokiem. Tā taču nevar būt, ka beigti būs visi bloki! Protams, varēju atteikties no blokiem, bet – krava jau pa pusei uzkrauta, un citu bloku veikalā neesot. Šoferis saka, ka par šo stundu būs vienalga jāmaksā, vai tos blokus ņemu, vai neņemu. Biju sprukās. Transports stāv, meistari gaida materiālus – un meistariem būs jāmaksā, vai es atvedīšu blokus, vai nē... {TABLE ID=izmaksu_tabu_arvida_maja PAGESIZE=30 SEARCH=no NAVIGATION=bottom NAVIGATIONTYPE=pages CELLWIDTH=auto ORDERBYCOLUMN=none FASTFILTERCOLUMN=1 FASTFILTER=no STYLE=tableintext}
Banner 280x280 Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.