abc.lv skaitļos

Lietotāji online962
Aktīvie uzņēmumi25219
Nozares raksti1283
Ekspertu atbildes3041
"Latvijas autoceļu uzturētājs" sācis masveida bedru remontu uz valsts autoceļiem : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

"Latvijas autoceļu uzturētājs" sācis masveida bedru remontu uz valsts autoceļiem

"Latvijas autoceļu uzturētājs" sācis masveida bedru remontu uz valsts autoceļiem

Rīga, 24.apr., LETA. "Latvijas autoceļu uzturētājs" visā valsts teritorijā sācis bedru masveida remontu uz asfalta seguma valsts autoceļiem, aģentūru LETA informēja kompānijas pārstāve Sigita Audere.

Viņa norādīja, ka remontdarbi uz asfalta seguma ceļiem tiek veikti prioritārā secībā, tostarp vispirms bedres tiks saremontētas uz galvenajiem un svarīgākajiem reģionālajiem autoceļiem ar lielāku satiksmes intensitāti.

Atbilstoši normatīviem bedru remonts uz A uzturēšanas klases autoceļiem jāveic līdz 1.jūnijam, uz B uzturēšanas klases autoceļiem - līdz 15.jūnijam, bet uz C un D uzturēšanas klases autoceļiem - līdz 1.jūlijam. Bedres, kuras rodas no jauna, tiek remontētas visa gada garumā.

Audere atzīmēja, ka remontdarbu vietās tiek noteikti īslaicīgi satiksmes ierobežojumi. Veicot bedru aizpildīšanu, uz autoceļa tiek izvietotas ātruma ierobežojuma un brīdinājuma zīmes. Remontdarbu laikā to norises vietā tiek lokāli sašaurināta brauktuve un ierobežots braukšanas ātrums līdz 70 un 50 kilometriem stundā. Šāds ātruma ierobežojums ir nepieciešams, lai satiksmes dalībnieki neapdraudētu viens otru un darbiniekus, kuri strādā uz autoceļa.

Banner 280x280 Banner 280x280

Savukārt pēc darbu veikšanas uz vienu diennakti tiek ieviests ātruma ierobežojums 70 kilometri stundā un remonta posmu apzīmē ar ceļa zīmi "Uzbērta grants vai šķembas". Tas ir nepieciešams, lai emulsijas un šķembu kārta saformētos. Pirms ātruma ierobežojumu noņemšanas brīvās šķembas no autoceļa tiek noslaucītas, informēja Audere.

Plānots, ka bedru remontu veiks vairāk nekā 300 darbinieku jeb 80 remontbrigādes.

"Latvijas autoceļu uzturētājs" veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometru, no tiem 9129 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometru ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.