abc.lv skaitļos

Lietotāji online90
Aktīvie uzņēmumi25217
Nozares raksti1284
Ekspertu atbildes3041
"Latvijas valsts ceļi": Latvijas garākais reģionālais ceļš Krāslava-Preiļi-Madona būs asfaltēts pilnā garumā : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

"Latvijas valsts ceļi": Latvijas garākais reģionālais ceļš Krāslava-Preiļi-Madona būs asfaltēts pilnā garumā

"Latvijas valsts ceļi": Latvijas garākais reģionālais ceļš Krāslava-Preiļi-Madona būs asfaltēts pilnā garumā

Rīga, 3.jūl., LETA. Šogad noslēgsies pagājušajā gadā sāktie pārbūves darbi uz Latvijas garākā reģionālās nozīmes autoceļa Krāslava-Preiļi-Madona 11,5 kilometrus garā posmā no Steķiem līdz Atašienei, kurš līdz šim bija ar grants segumu, bet turpmāk to klās asfalts, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi".

Līdz ar šo darbu pabeigšanu viss 148,3 kilometrus garais ceļš būs asfaltēts.

Pērn būvdarbus posmā no Steķiem līdz Atašienei apgrūtināja laika apstākļi. Lietavu dēļ Neretiņas upe bija pārplūdusi, līdz ar to nebija iespējams veikt vājas nestspējas grunts nomaiņu, un atkūdrošanas darbi tika veikti ziemas mēnešos - tehnoloģiskā pārtraukuma laikā. No 45 000 kubikmetru kūdras ziemas laikā tika izvesta aptuveni trešdaļa. Šogad darbi turpinājās.

Banner 280x280 Banner 280x280

Šajā autoceļa posmā vairākās vietās tika taisnota trase, izbūvēts salturīgais slānis, šķembu pamatne. Patlaban sešos kilometros ir ieklāts asfalts un no 16.jūlija asfaltēšana plānota arī pārējā posmā. Neretiņas upei ir izbūvēta jauna caurteka, bet vēl veicami dažādi apdares darbi. Darbus tur veic SIA "Binders", investīciju apmērs ir 9,5 miljoni eiro ar pievienotās vērtības nodokli, būvdarbus līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF).

Būvdarbi turpinās arī uz šī paša ceļa posmā no Preiļiem līdz Bašķiem. Pērn veikta vājas nestspējas grunts nomaiņa - kopumā izvesti 86 000 kubikmetri kūdras. Šogad izvests pārējais - 31 000 kubikmetru. Ir veikti frēzēšanas darbi, izbūvēts salturīgais slānis un šķembu pamatne, jūlijā gaidāmi pirmie asfaltēšanas darbi. Tiek atjaunoti arī abi šajā posmā esošie tilti - pār Preiļupīti un Jašas upi. Darbus veic SIA "Lemminkainen Latvija". Projekta izmaksas ir 17,5 miljoni eiro ar pievienotās vērtības nodokli. Būvdarbus līdzfinansē ERAF.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.