abc.lv skaitļos

Lietotāji online56
Aktīvie uzņēmumi25217
Nozares raksti1284
Ekspertu atbildes3041
"Valsts nekustamie īpašumi" modernizēs klientu apkalpošanas procesu : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

"Valsts nekustamie īpašumi" modernizēs klientu apkalpošanas procesu

"Valsts nekustamie īpašumi" modernizēs klientu apkalpošanas procesu

Rīga, 26.apr., LETA. VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) līdz 2022.gadam īstenos klientu apkalpošanas procesa modernizāciju, kas ļaus efektīvāk pārvaldīt un attīstīt nekustamos īpašumus, aģentūru LETA informēja kompānijas valdes priekšsēdētājs Andris Vārna.

"Patlaban VNĪ galvenais stratēģiskais fokuss ir klientu apmierinātības palielināšana. Jau pagājušajā gadā, īstenojot pārmaiņas, klientu apmierinātība ir augusi. Turpinot izaugsmi mums vienlaikus ir jāmodernizē un jāpilnveido procesi, gan arī jārūpējas par klientu izglītošanu. Plānojam, ka tuvākajos divos gados darbs vienlaicīgi notiks vairākos virzienos - pakalpojumu digitalizēšana, mūsdienīgu biroja koncepciju ieviešana, kā arī darbinieku kvalifikācijas paaugstināšana," skaidro Vārna.

Pakalpojumu digitalizācijas jomā lielākais projekts būs jauna klientu portāla izveide, kas vienlaikus būs arī daļa no klientu attiecību sistēmas modernizācijas, tādējādi nodrošinot efektīvāku sadarbību ar klientu apsaimniekošanas jomā, sākot ar stratēģiski nozīmīgiem objektiem līdz apbūvētiem zemes gabaliem, kuri ir nodoti piespiedu pārvaldībā.

"Īpašumu pārvaldīšanā veiksmīga komunikācija starp apsaimniekotāju un telpu lietotāju ir ārkārtīgi būtiska, jo ir ļoti svarīgi ātri reaģēt uz jebkuru nestandarta situāciju un pieteiktās problēmas atrisināt iespējami operatīvāk. Mēs redzam, ka teju 60% klientu labprāt izmanto pērn ieviesto diennakts klientu atbalstu. Tagad mēs klientiem spējam nodrošināt atbalstu jebkurā diennakts laikā, kā arī samazināt pieteikumu risināšanas termiņus," uzsvēra Vārna.

Banner 280x280 Banner 280x280

Savukārt, runājot par modernām idejām efektīvākai biroju telpu izmantošanai, Vārna sacīja, ka ir sākts darbs pie "Nākotnes biroja" koncepcijas izstrādes. Iecerēts, ka nākamgad klientiem tiks piedāvāti pirmie aktivitātēs bāzētie biroji, kas piemēroti katra klienta individuālajām vajadzībām un darbības specifikai.

Vārna atgādināja, ka 2019.gada otrajā pusē jaunajos projektos kā obligātu plānots noteikt Būvju informācijas modelēšanas (BIM) sistēmas izmantošanu, proti, lielos objektus gan klienti, gan būvnieki varēs apskatīt un koriģēt trīsdimensiju vidē. VNĪ kā BIM aprobēšanas pilotprojektu izvēlējusies topošās prokuratūras ēkas (Aspazijas bulvārī 7, Rīgā) rekonstrukciju. BIM varētu tikt izmantots Ekonomikas ministrijas vienotā biroja izveidē ēkā Elizabetes ielā 2, Rīgā, ēkas atjaunošanā Audēju ielā 7, Rīgā, kā arī Vienota klientu apkalpošanas centra izveidē Kuldīgas ielā 2, Ventspilī.

Turpinot attīstīt VNĪ būvuzraudzības pakalpojumu, plānots iegūt industriālās drošības sertifikātu (IDS), kas ir būtisks būvdarbu veikšanai paaugstinātas drošības objektos. Tā kā tuvākajos gados VNĪ plāno būtiskus ieguldījumus valsts drošības infrastruktūrā, bet būvniecības tirgū patlaban ir tikai divi lieli pakalpojumu sniedzēji, kuriem ir IDS, VNĪ interesēs ir nodrošināt šo pakalpojumu, izmantojot uzņēmuma iekšējos resursus, pauda kompānijā.

Arī šogad VNĪ plāno turpināt aktīvu klientu informēšanu. "Esam pārliecinājušies, ka veiksmīga sadarbība izveidojas tad, ja klienti precīzi zina, ko no mums sagaidīt un kā mēs varam viņiem palīdzēt. Jau tagad redzam, ka pērn sāktās klientu informatīvās dienas bija veiksmīgas, tādēļ šīs aktivitātes attīstīsim arī 2019.gadā," skaidroja VNĪ valdes priekšsēdētājs.

VNĪ šobrīd īsteno 33 nozīmīgus attīstības projektus aptuveni 154 miljonu eiro apmērā. Uzņēmums nodrošina nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un pārvaldību apmēram 450 nekustamo īpašumu adresēm ar 1200 ēkām 1,1 miljona kvadrātmetru platībā un vairāk nekā 4000 zemes īpašumu 10 miljonu kvadrātmetru platībā. Uzņēmums dibināts 1996.gadā, un tā vienīgais akcionārs ir Finanšu ministrija.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.