Darba inspekcija pārbaudīs darba drošību uz Salu tilta
Viņa stāstīja, ka pagājušajā nedēļā VDI saņēmusi zvanu, ka uz Salu tilta netiek pienācīgi gādāts par tilta remontdarbus veicošo strādnieku drošību, proti, gar tilta malām tikušas noņemtas margas, kā rezultātā pastāv iespēja, ka strādnieki no tilta var nokrist.
Inspekcijas darbinieki pagājušajā nedēļā devās veikt pārbaudi uz Salu tilta, tomēr tajā brīdī darbi uz tilta netika veikti. VDI novērojusi, ka tilta malās uzstādītas "pagaidu" margas. Tomēr, lai pārliecinātos par strādnieku drošību, VDI šonedēļ uz tilta plānojusi veikt vairākas pārbaudes.
Jau ziņots, ka Salu tilts pār Daugavu un pār Mazo Daugavu būvēts no 1968. līdz 1976.gadam, un kopš tā laika būtiski remontdarbi tiltam nav veikti. Betona apmetums un seguma virskārta bija nokalpojuši, gājēju tunelim vairs nebija apgaismojuma, arī deformācijas šuves nepildīja savas funkcijas.
Salu tilta pār Daugavu un Mazo Daugavu renovācijas izmaksas pēc iepirkuma procedūras rezultātiem ir 8,7 miljoni eiro, darbus veic pilnsabiedrība "LNK Industries Group". Tilta renovācijai piesaistīts arī Eiropas Savienības līdzfinansējums. Tilta rekonstrukcija jāpabeidz līdz šā gada beigām.
LETA
Foto: Zilgma Kukle/LETA