Izsludina konkursu "šokolādes soliņa" izveidei pie "Laimas" fabrikas Miera ielā
Rīga, 1.marts, LETA. Saldumu un uzkodu ražotājs Latvijā "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" aicina māksliniekus pieteikties konkursam par dizaina soliņa izveidi Rīgā, 11.tramvaja pieturvietā "Laima" virzienā uz Mežaparku.
Kā aģentūru LETA informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša, saldumu zīmols "Laima" par godu gaidāmajai Latvijas simtgadei vēlas dāvāt īpašu, šokolādes dizaina soliņu 11.tramvaja pieturvietā "Laima", Miera ielā.
"Gadu gaitā, "Laima" kļuvusi par vienu no rosīgās Miera ielas simboliem, tādēļ vēlamies radīt jaunu objektu pilsētvidē, kas sniegs iespēju atvilkt elpu un baudīt šīs ielas radošo atmosfēru," sacīja uzņēmuma pārstāve.
Konkursa dalībnieku uzdevums ir radīt soliņa vizuālo dizainu, kas atspoguļotu zīmola "Laima" šokolādes radīšanas tradīcijas un tā izveides tehnisko risinājumu. Konkurss ir atklāts un tajā aicināta piedalīties jebkura juridiska vai fiziska persona, iesniedzot savu piedāvājumu līdz šī gada 31.martam.
Ar detalizētu konkursa nolikumu iespējams iepazīties zīmola "Laima" mājaslapā.
"Šokolādes soliņu 11. tramvaja pieturvietā "Laima" virzienā uz Mežaparku plānots atklāt šogad, Pasaules šokolādes dienā 11.jūlijā. Kopš 2012.gada "Laima" ir ieviesusi šokolādes dienas atzīmēšanas tradīciju Latvijā, ik gadu sarūpējot interesantus pārsteigumus un aktivitātes Rīgas iedzīvotājiem un viesiem," sacīja Mikše.
Patlaban "Laimas" produktu portfelī ir teju 200 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. "Laimas" produkcija tiek eksportēta uz 27 pasaules valstīm - ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu un citām.
Jau vēstīts, ka norvēģu kompānija "Orkla" 2014.gada augustā iegādājās koncernu "NP Foods", bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir "Orkla Confectionery&Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA "Orkla Foods Latvija".
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā. "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus - "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Old Town bakery", "The Original Taffel Snacks" un "Pedro".