abc.lv skaitļos

Lietotāji online64
Aktīvie uzņēmumi25217
Nozares raksti1284
Ekspertu atbildes3041
"Malmar Sheet Metal" rūpnīcu par 1,56 miljoniem latu būvēs "Ostas celtnieks" : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

"Malmar Sheet Metal" rūpnīcu par 1,56 miljoniem latu būvēs "Ostas celtnieks"

"Malmar Sheet Metal" rūpnīcu par 1,56 miljoniem latu būvēs "Ostas celtnieks"
Rīga, 23.dec., NOZARE.LV. SIA "Malmar Sheet Metal" autotransporta detaļu un piederumu ražotnes ēku Ventspilī par 1,56 miljoniem latu būvēs SIA "Ostas celtnieks", liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā. "Ostas celtnieks" ar piedāvāto līgumcenu 1 565 258,81 lats uzvarējis konkursā, kurā piedalījās arī AS "LX grupa", SIA "NCC konstrukcija", SIA "Abora", SIA "Re&Re" un SIA "Merks", liecina IUB informācija. Jau ziņots, ka autotransporta detaļu un piederumu ražotnes izveidē Ventspilī investēs 4,5 miljonus latu. Šī gada 22.martā Latvijas investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) telpās parakstīts līgums par Eiropas Savienības līdzfinansētā SIA "Malmar Sheet Metal" projekta "Autotransporta detaļu un piederumu ražotnes izveide" īstenošanu. "Malmar Sheet Metal" darbojas mašīnbūves tirgus nozarē, ražojot detaļas un specializējoties smago automašīnu un autobusu rāmju ražošanā. Plānotās kopējās investīcijas jaunās ražotnes izveidē ir 4,5 miljoni latu, piešķirtais līdzfinansējums ir 1 827 353 lati. Līgumu parakstīja LIAA direktors Andris Ozols, "Malmar Sheet Metal" valdes loceklis Dorsāns Dominiks Žans Kamijs de Bijšērs, Ventspils domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs un Ventspils brīvostas pārvaldnieks Imants Sarmulis. Pēc līguma parakstīšanas de Bijšērs informēja, ka jauno ražotni nolemts būvēt Ventspilī, pateicoties labām loģistikas iespējām un ļoti izglītotam un motivētam darbaspēkam. "Ventspilī ir ļoti laba prāmju satiksme ar Vāciju un Zviedriju, labs autoceļu savienojums ar Eiropu, kā arī mēs saņēmām lielu pretimnākšanu no Ventspils pašvaldības un Ventspils brīvostas," sacīja Bijšērs. Latvijas ražotnē plānots ražot vairāk nekā 660 autotransporta detaļu un piederumu, sākot no nelieliem šasiju stiprinājumiem līdz lieliem metinātiem mezgliem un konstrukcijām, informēja Bijšērs. "Jauno ražotni Ventspilī mēs ceram atklāt apmēram pēc gada," pauda Bijšērs. "Malmar Sheet Metal" klienti ir "Volvo Truck", "Volvo Bus", "Renault Truck", "Siemens", "Atlas Copco", "New Holland", "Caterpillar" un daudzi citi uzņēmumi. "Šogad mēs jau esam parakstījuši divus jaunus līgumus, kas ļaus holdinga apgrozījumu kāpināt vismaz divas reizes. Jaunā produkcija saskaņā ar līgumiem jāsāk ražot jau 2011.gada vidū, un, tā kā Beļģijas ražotnēs to ražošana nav iespējama, tad tas būs jādara Latvijā," sacīja Bijšērs. 95%-98% jaunās ražotnes produkcijas tiks eksportēti, informēja Bijšērs. Arī Beļģijas ražotne eksportē apmēram 80% no saražotās produkcijas un tikai 20% paliek Beļģijas tirgum. "Malmar Sheet Metal" dibināts 2006.gada aprīlī un ir Beļģijas kompānijas "Cormetallis NV" meitasuzņēmums. "Cormetallis NV" holdingā ietilpst divas ražotnes Beļģijā un viena ražotne Latvijā. "Latvijas uzņēmums ir izaudzis no sešiem darbiniekiem pirms četriem gadiem līdz 36 darbiniekiem patlaban," informēja Bijšērs. Lai gan ekonomiskās krīzes iespaidā Beļģijas ražotnēs pērn nācies atlaist daudzus darbiniekus, jo holdinga apgrozījums pērn krities par 40%, tomēr Latvijas ražotnē nav atlaists neviens darbinieks. Kā ziņots, esošā "Malmar Sheet Metal" ražotne atrodas īrētās telpās Fabrikas ielā 6, Ventspilī, savukārt jaunā ražotne atradīsies Ventspils brīvostas teritorijā, Ganību ielā 107, pie Ventspils lidostas, kā rezultātā uzņēmumam būs viegli pieejami Ventspils brīvostas pakalpojumi. Pastāvīgas attīstības rezultātā "Malmar" īrētās ražošanas telpas kļuvušas par šauru darbības paplašināšanai. Jau sākotnēji "Malmar" izteicis nodomu investēt pavisam jaunā lokšņu metāla ražotnē ar mašīnbūves detaļu virsmas apstrādes cehu, kurš aizņemtu daļu no astoņu hektāru lielās zemes platības uz Ventspils brīvostas nomātās zemes. "Malmar Sheet Metal" projekts "Autotransporta detaļu un piederumu ražotnes izveide", kas paredz ilgtermiņa ieguldījumus Ventspilī, atbalstīts darbības Uzņēmējdarbības un inovācijas programmas Augstas pievienotās vērtības investīciju aktivitātē. Jau ziņots, ka no 34 projektiem, kas atbalstīti LIAA administrētajā aktivitātē "Augstas pievienotās vērtības investīcijas" un saņems līdzfinansējumu no Eiropas Savienības, seši projekti tiek īstenoti Ventspilī.
Banner 280x280 Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.