Par 90 000 eiro izstrādās Aleksandra Grīna bulvāra pārbūves projektu
Rīga, 8.jūn., LETA. Aleksandra Grīna bulvāra pārbūves būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība izmaksās teju 90 000 eiro, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.
Rīgas domes Satiksmes departaments bija izsludinājis iepirkuma konkursu par Aleksandra Grīna bulvāra pārbūves būvprojekta izstrādi un autoruzraudzību. Tajā tika saņemti trīs pieteikumi un darbus par 87 082 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa veiks SIA "Pro Via".
"Pro Via" dibināta 1997.gadā un tās pamatkapitāls ir 142 280 eiro. Uzņēmuma apgrozījums pērn bija 275 936 eiro un tas strādāja ar 77 388 eiro zaudējumiem. "Pro Via" vienādās daļās pieder Kasparam Gulbim, Andrim Melecim, Aijai Kalniņai un Normundam Kalniņam, liecina "Firmas.lv" informācija.
Jau ziņots, ka līgums par būvprojekta izstrādi plānots slēgts uz 12 mēnešiem.
Konkursa nolikumā noteikts, ka paredzēts pārbūvēt Grīna bulvāri posmā no Bāriņu ielas brauktuves malas līdz pieslēgumam Raņķa dambja brauktuvei, kā arī Grīna bulvāra un Slokas ielas krustojumu.
Noteikts, ka Grīna bulvāra pieslēgumu Bāriņu ielai jāprojektē, paredzot transporta līdzekļiem nogriešanos tikai pa labi, turklāt šo pieslēgumu maksimāli jānovirza no tramvaja sliedēm. Savukārt Grīna bulvāra pieslēgumu Raņķa dambim plānots pārbūvēt, saglabājot esošo satiksmes organizācijas shēmu, transportlīdzekļiem atļaujot tikai nogriešanos pa labi.
Grīna bulvārī paredzēta brauktuve ar divām braukšanas joslām, turklāt plānots ierīkot maksimāli daudz autonovietnes abās ielas malās.
Konkursa nolikumā teikts, ka būvprojektā jāizskata iespēja autonovietnēm izmantot esošo Grīna bulvāra brauktuves posmu, ierīkojot autonovietnes ielu sarkano līniju robežās, nodalītas no projektējamās brauktuves, kā arī nodrošināt gājēju pieeju visām autonovietnēm.
Tāpat būvvprojektā jāparedz Augļu ielas pievienojums Grīna bulvārim un jāpieslēdz ielai esošās piebrauktuves no daudzstāvu māju iekšpagalmiem. Projektā plānots paredzēt gājēju ietves abās bulvāra pusēs, savukārt esošo gājēju celiņu no daudzstāvu dzīvojamām mājām plānots savienot ar publiskai lietošanai esošajām un projektējamām ietvēm.
Satiksmes departaments konkursa nolikumā norādījis, ka, izstrādājot būvprojektu, iespēju robežās jāsaudzē esošie koki. Turklāt projekta izstrādātājam jāizskata nepieciešamība gājēju ietvei parka pusē izbūvēt pieslēgumus esošajiem parka celiņiem un ierīkot gājēju pārejas tramvaja sliežu šķērsošanai.