Pabeigti būvdarbi uz tilta pār Varkaļu kanālu un Lielupi
Rīga, 27.sept., LETA. Uz Ventspils šosejas noslēgušies būvdarbi divos posmos - pabeigta segas pārbūve no Jūrmalas šosejas līdz Varkaļiem, tajā skaitā tilta pār Varkaļa kanālu pārbūve, kā arī Lielupes tilta un ceļa pārbūve līdz degvielas uzpildes stacijai "Circle K", aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).
Būvdarbi uz Lielupes tilta, kas ir garākais tilts Latvijā - tā garums ir 420 metri -, tika uzsākti pagājušajā gadā. Pārbūves laikā tika demontēta vecā un izbetonēta jauna brauktuves plātne, izveidota hidroizolācija un uzklāts jauns asfalts. Uz gājēju ietves izveidotas jaunas margas un drošības barjeras.
Patlaban abos būvdarbu posmos saglabāts ātruma ierobežojums 70 kilometri stundā. Tas tādēļ, ka riepu un jaunā seguma saķeres koeficients vēl nav nomērīts. Pēc ceļa seguma virskārtas izbūves tajā esošā bitumena saistviela virskārtā veido plēvīti, kas ir slidena un ir nepieciešams laiks, aptuveni četras nedēļas, lai ar automašīnu riepām šo plēvīti nodeldētu.
LVC laboratorija jaunbūvētos posmos regulāri veic saķeres mērījumus, un, tiklīdz tie atbilst normai, ātruma ierobežojumi tiek noņemti.
Kopējās abu posmu izmaksas ir 11 miljoni eiro pievienotās vērtības nodokli. Darbus veica AS "A.C.B." ar apakšuzņēmējiem SIA "Tilts" un AS "LNK Industries".