abc.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi26038
Nozares raksti1322
Ekspertu atbildes3041
Atbalsta aptuveni 14 hektāru zemes iegādi Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecībai : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Atbalsta aptuveni 14 hektāru zemes iegādi Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecībai

Atbalsta aptuveni 14 hektāru zemes iegādi Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecībai
Pēc Satiksmes departamenta pasūtījuma SIA "ProVia" izstrādā Dienvidu tilta trešās kārtas būvprojektu, kas ir tilta pamattrases posms no Bauskas līdz Ziepniekkalna ielai. Atbilstoši līgumam būvprojektu plānots izstrādāt līdz šī gada septembrim. LETA jau ziņoja, ka ir pabeigta Dienvidu tilta metāla laiduma konstrukcijas pacelšana un nolaišana uz pastāvīgajiem balstiem un sākta veidņu uzstādīšana brauktuves betonēšanai. Pēc tam notiks hidroizolācija, kā arī tilta asfaltēšana un tiks izveidoti nobraucamie ceļi, lai jau 2008.gada beigās Dienvidu tiltu varētu šķērsot autotransports. Līdz šim Dienvidu tilta metāla konstrukcija atradās uz pagaidu slīdceļiem, pa kuriem veica konstrukcijas bīdīšanu uz priekšu no Daugavas labā uz kreiso krastu. Jau ziņots, ka Dienvidu tilta trases realizācija iedalīta trīs kārtās. Pirmā kārta ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums ir 2,5 kilometri. Tā ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielai līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai. Estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī. Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju. Lai nevajadzētu pārtraukt transporta būves funkciju, vispirms uzbūvēs jaunu četru braukšanas joslu pārvadu. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta pašreizējā pārvada rekonstrukcija, vienlaikus tiks veikta Slāvu rotācijas apļa trīs līmeņu estakādes būvniecība. Trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, kurā tiks veidoti divu līmeņu krustojumi ar Ziepniekkalna un Bauskas ielu. Ziepniekkalna iela tiks veidota kā galvenā iebraukšanas maģistrāle Rīgā no dienvidu virziena. Dienvidu tilts ir vērienīgākais, sarežģītākais un lielākais šāds projekts Baltijas valstīs pēdējo 25 gadu laikā.
Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Dzintars Workshop ražo dažādus metāla priekšmetus, kas pielāgoti klientu vajadzībām – pirts krāsnis, kazana krāsnis, ugunskura vietas, mēbeles un citus individuālus pasūtījumus. Uzzināsim, kā izvēlēties ugunskura vietu vai grilu, lai tas kalpotu ilgi? Ko svarīgi ņemt vērā, izvēloties pirts krāsni? 

Aktuālie piedāvājumi

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

2008. gadā REHAU prezentēja kompozītu materiālu logu profiliem RAU-FIPRO X. Lieliskās sistēmas GENEO logi un durvis atraduši vietu Latvijā daudzās ēkās, renovācijas projektos. Arī tagad REHAU turpina šo tradīciju. ARTEVO – māksla nepārtraukti attīstīt lieliskos risinājumus tālāk!

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai