abc.lv skaitļos

Lietotāji online63
Aktīvie uzņēmumi26458
Nozares raksti2311
Ekspertu atbildes3041
Pabeigta Dienvidu tilta metāla laiduma konstrukcijas pacelšana un nolaišana uz pastāvīgajiem balstiem : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Pabeigta Dienvidu tilta metāla laiduma konstrukcijas pacelšana un nolaišana uz pastāvīgajiem balstiem

Pabeigta Dienvidu tilta metāla laiduma konstrukcijas pacelšana un nolaišana uz pastāvīgajiem balstiem
Pēc tam tiks veikti hidroizolācijas darbi un tikai tad tilta asfaltēšana un nobraucamo ceļu izveide, lai jau 2008.gada beigās Dienvidu tiltu varētu šķērsot autotransports. Līdz šim Dienvidu tilta metāla konstrukcija atradās uz pagaidu slīdceļiem, pa kuriem veica konstrukcijas bīdīšanu uz priekšu no Daugavas labā uz kreiso krastu. Konstrukcijas pacelšana un nolaišana ir sarežģīts tehnoloģisks process, kas nozīmē, ka tilta konstrukcija tiek pacelta ar domkratiem, izņemot slīdēšanas ierīces. Tad konstrukcija tiek nolaista un nostiprināta uz tilta balstiem. Šī posma darbi notika 2,5 mēnešus, sākot ar janvāra vidu, kad tika pabeigta metāla konstrukcijas uzbīdīšana un Daugavas krastu savienošana. Nākamais nozīmīgais tilta būvniecības posms ir brauktuves dzelzsbetona plātnes betonēšana, kam plānots izmantot ap 9000 kubikmetru betona. Plātnes betonēšana notiek posmos ar precīzi noteiktu tehnoloģisku secību un saskaņā ar vanšu montāžu un spriegošanu. Šī procesa veikšana tiek īstenota ar speciālu veidņu palīdzību. Metāla konstrukcijas nostiprina ar ūdens necaurlaidīgu finieri, veidojot tiltam nepieciešamo formu. Iecerēts, ka šis būvniecības posms ritēs aptuveni 11 mēnešus. Daugavas labajā krastā patlaban darbi rit pie estakāžu būvniecības pāri Krasta un Maskavas ielai, kas ietver estakāžu betonēšanas darbus, uzbēruma izveides un inženierkomunikāciju pārlikšanas darbus: lietus un saimniecības kanalizācijas pārlikšanu, ūdensvada pārlikšanu, gāzes apgādi, elektroapgādi. Jau ziņots, ka Dienvidu tilta trases realizācija iedalīta trīs kārtās. Pirmā kārta ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums ir 2,5 kilometri. Tā ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielai līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai. Estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī. Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju. Lai nevajadzētu pārtraukt transporta būves funkciju, vispirms tiks uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta pašreizējā pārvada rekonstrukcija, vienlaikus tiks veikta Slāvu rotācijas apļa trīs līmeņu estakādes būvniecība. Trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, kurā tiks veidoti divu līmeņu krustojumi ar Ziepniekkalna un Bauskas ielu. Ziepniekkalna iela tiks veidota kā galvenā iebraukšanas maģistrāle Rīgā no dienvidu virziena. Dienvidu tilts ir vērienīgākais, sarežģītākais un lielākais šāds projekts Baltijas valstīs pēdējo 25 gadu laikā.
Banner 280x280 Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Dzintars Workshop ražo dažādus metāla priekšmetus, kas pielāgoti klientu vajadzībām – pirts krāsnis, kazana krāsnis, ugunskura vietas, mēbeles un citus individuālus pasūtījumus. Uzzināsim, kā izvēlēties ugunskura vietu vai grilu, lai tas kalpotu ilgi? Ko svarīgi ņemt vērā, izvēloties pirts krāsni? 

Aktuālie piedāvājumi

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

2008. gadā REHAU prezentēja kompozītu materiālu logu profiliem RAU-FIPRO X. Lieliskās sistēmas GENEO logi un durvis atraduši vietu Latvijā daudzās ēkās, renovācijas projektos. Arī tagad REHAU turpina šo tradīciju. ARTEVO – māksla nepārtraukti attīstīt lieliskos risinājumus tālāk!

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

"Revonia" pazemes mājas, pirtis, pagrabi: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Vai esi kādreiz prātojis, kā dzīvoja pasaku un filmu varoņi hobiti? Tagad tas ir īstenojies! REVONIA ir realizējusi šādu pasaku/sapņu māju. "Revonia" ražo dzelzsbetona pazemes būves - mājas, pirtis, pagrabus. "Revonia" būves izceļas ar ļoti labu energoefektivitāti, jo tās tiek apbērtas ar viena metra zemes slāni, kas nodrošina visa veida aizsardzību.