abc.lv skaitļos

Lietotāji online512
Aktīvie uzņēmumi27973
Nozares raksti2374
Ekspertu atbildes3041
Pabeigta Dienvidu tilta metāla laiduma konstrukcijas pacelšana un nolaišana uz pastāvīgajiem balstiem : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Pabeigta Dienvidu tilta metāla laiduma konstrukcijas pacelšana un nolaišana uz pastāvīgajiem balstiem

Pabeigta Dienvidu tilta metāla laiduma konstrukcijas pacelšana un nolaišana uz pastāvīgajiem balstiem
Pēc tam tiks veikti hidroizolācijas darbi un tikai tad tilta asfaltēšana un nobraucamo ceļu izveide, lai jau 2008.gada beigās Dienvidu tiltu varētu šķērsot autotransports. Līdz šim Dienvidu tilta metāla konstrukcija atradās uz pagaidu slīdceļiem, pa kuriem veica konstrukcijas bīdīšanu uz priekšu no Daugavas labā uz kreiso krastu. Konstrukcijas pacelšana un nolaišana ir sarežģīts tehnoloģisks process, kas nozīmē, ka tilta konstrukcija tiek pacelta ar domkratiem, izņemot slīdēšanas ierīces. Tad konstrukcija tiek nolaista un nostiprināta uz tilta balstiem. Šī posma darbi notika 2,5 mēnešus, sākot ar janvāra vidu, kad tika pabeigta metāla konstrukcijas uzbīdīšana un Daugavas krastu savienošana. Nākamais nozīmīgais tilta būvniecības posms ir brauktuves dzelzsbetona plātnes betonēšana, kam plānots izmantot ap 9000 kubikmetru betona. Plātnes betonēšana notiek posmos ar precīzi noteiktu tehnoloģisku secību un saskaņā ar vanšu montāžu un spriegošanu. Šī procesa veikšana tiek īstenota ar speciālu veidņu palīdzību. Metāla konstrukcijas nostiprina ar ūdens necaurlaidīgu finieri, veidojot tiltam nepieciešamo formu. Iecerēts, ka šis būvniecības posms ritēs aptuveni 11 mēnešus. Daugavas labajā krastā patlaban darbi rit pie estakāžu būvniecības pāri Krasta un Maskavas ielai, kas ietver estakāžu betonēšanas darbus, uzbēruma izveides un inženierkomunikāciju pārlikšanas darbus: lietus un saimniecības kanalizācijas pārlikšanu, ūdensvada pārlikšanu, gāzes apgādi, elektroapgādi. Jau ziņots, ka Dienvidu tilta trases realizācija iedalīta trīs kārtās. Pirmā kārta ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums ir 2,5 kilometri. Tā ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielai līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielai. Estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī. Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju. Lai nevajadzētu pārtraukt transporta būves funkciju, vispirms tiks uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta pašreizējā pārvada rekonstrukcija, vienlaikus tiks veikta Slāvu rotācijas apļa trīs līmeņu estakādes būvniecība. Trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, kurā tiks veidoti divu līmeņu krustojumi ar Ziepniekkalna un Bauskas ielu. Ziepniekkalna iela tiks veidota kā galvenā iebraukšanas maģistrāle Rīgā no dienvidu virziena. Dienvidu tilts ir vērienīgākais, sarežģītākais un lielākais šāds projekts Baltijas valstīs pēdējo 25 gadu laikā.
Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un "heise marketing", SIA ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Būvniecība rudenī – ko paspēt paveikt pirms ziemas?

Būvniecība rudenī – ko paspēt paveikt pirms ziemas?

Rudens jau klāt, un arī ziema vairs nav aiz kalniem. Tomēr tiem, kas plāno vai jau ir uzsākuši mājas būvniecību, vēl ir gana daudz iespēju paveikt svarīgus darbus, pirms iestājas pastāvīgs sals. Maldīgs ir uzskats, ka būvniecībai piemērots gadalaiks ir tikai vasara – daudz kas ir atkarīgs no laika apstākļiem konkrētajā gadā.

Aktuālie piedāvājumi

Viedā drošība un komforts – mūsdienu izvēle 

Viedā drošība un komforts – mūsdienu izvēle 

Strauji attīstoties viedajām tehnoloģijām, elektroniskā piekļuve kļuvusi ne tikai par drošības garantu, bet arī par ērtu ikdienas sastāvdaļu gan mājās, gan sabiedriskajās ēkās. Viens no jaunākajiem risinājumiem šajā jomā ir portugāļu ražotāja JNF izstrādātā piekļuves sistēma VOYAGER, kas apvieno elegantu dizainu, drošu tehnoloģiju un vienkāršu attālināto vadību.

Aktualitātes

VNĪ: par dalību privātās – publiskās partnerības programmā “Īres mājokļi Latvijas speciālistiem” lēmušas 7 pašvaldības 

VNĪ: par dalību privātās – publiskās partnerības programmā “Īres mājokļi Latvijas speciālistiem” lēmušas 7 pašvaldības 

Ar pozitīviem pašvaldību lēmumiem noslēgušies balsojumi par dalību Finanšu ministrijas virzītajā privātās–publiskās partnerības programmā “Īres mājokļi Latvijas speciālistiem” 7 pašvaldībās – Gulbenē (48), Tukumā (150), Jēkabpilī (140), Liepājā (192), Daugavpilī (120), Cēsīs (100) un Rīgā (174 +558), kas paredz līdz 2030. gadam izbūvēt vismaz 924 pieejamas cenas īres mājokļus speciālistiem Latvijas valstij un pašvaldībām nozīmīgās nozarēs

Izstāsti Latvijai