abc.lv skaitļos

Lietotāji online56
Aktīvie uzņēmumi25972
Nozares raksti1319
Ekspertu atbildes3041
Šomēnes sāks pārbūvēt Slāvu rotācijas apli : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Šomēnes sāks pārbūvēt Slāvu rotācijas apli

Šomēnes sāks pārbūvēt Slāvu rotācijas apli
Rīga, 11.aug., LETA. Šomēnes tiks sākta Slāvu rotācijas apļa pārbūve, kas ietilpst Dienvidu tilta otrās kārtas būvdarbu programmā, aģentūrai LETA pastāstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta preses sekretāre Ieva Prauliņa. Kā ziņots, Dienvidu tilta otrajā kārtā tiks veikta Slāvu dzelzceļa pārvada un rotācijas apļa rekonstrukcija, kas ir viens no sarežģītākajiem un transporta visvairāk noslogotajiem satiksmes mezgliem Rīgā, un tā kopējās izmaksas ir 313,4 miljoni latu, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN). Dienvidu tilta otrās kārtas, Slāvu ielas rotācijas trīslīmeņu mezgla būvniecības un dzelzceļa pārvada rekonstrukcijas tiešās būvniecības izmaksas ir 101,3 miljoni latu, neskaitot PVN, savukārt 143,15 miljoni paredzēti maksājumiem par finansējuma piesaisti, iepriekš sacīja Rīgas domes Finanšu departamenta biroja vadītājs Andris Konošonoks. Dienvidu tilta otrā kārta ir nepieciešama, lai tiltu savienotu ar Austrumu maģistrāli, kas pēc divu atlikušo posmu pabeigšanas veidotu ērtu apvedceļu pilsētas centram un savienotu ar Rīgas ostu, tāpēc 2006.gada jūnijā dome nolēma uzdot Satiksmes departamentam sākt tilta otrās kārtas būvniecības sagatavošanu un organizēt atklātu starptautisku konkursu par projektēšanu, būvniecību un finansēšanu. Dienvidu tilta trases kopējais garums ir 2,5 kilometri, tas turpināsies no Bauskas ielas līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Dienvidu tilts būs 34,28 metrus plats, 803 metrus garš, ar sešām kustību joslām, pa trim katrā virzienā, kā arī tiks izbūvēta gājēju ietve un veloceliņš abās tilta pusēs. Tiks ierīkoti arī seši piloni ar vantīm koši oranžā krāsā. Projektētais kustības ātrums būs 80 kilometri stundā. Dienvidu tilta būvniecību sāka 2004.gada novembrī, kad izbūvēja tilta balstus upes krastā. 2005.gada decembrī pabeidza visu desmit tilta balstu izbūvi, bet šogad beidza vienu no svarīgākajiem tilta būvniecības posmiem - metāla laiduma konstrukcijas uzbīdīšanu, savienojot Daugavas krastus. Tilta pirmās kārtas celtniecības ģenerāluzņēmēja ir AS "Dienvidu tilts". Tajā apvienojušās sešas lielākās Latvijas celtniecības kompānijas, kuras ir specializējušās tiltu izbūvē, - SIA "Skonto būve", AS "Latvijas tilti", AS "BMGS", SIA "Tilts", SIA "Rīgas tilti" un SIA "Viadukts". Dienvidu tilts ir vērienīgākais, sarežģītākais un lielākais šāds projekts Baltijas valstīs pēdējo 25 gadu laikā. 14.augustā plkst.10 Rīgā, rātsnama Prezidija zālē notiks preses konference, kurā informēs par Slāvu dzelzceļa pārvada un Slāvu rotācijas apļa pārbūves jeb Slāvu maģistrālā kustības mezgla būvniecības sākšanu. Slāvu maģistrālā kustības mezgla būvniecība tiks sākta šā gada augustā. Saskaņā ar līgumu starp Rīgas domi un AS "Dienvidu tilts" jaunā maģistrālā satiksmes mezgla būvniecība Daugavas labajā krastā ir jāpabeidz 2011.gadā. Preses konferencē Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Edgars Strods un domes Satiksmes departamenta Dienvidu tilta pieeju būvniecības direkcijas vadītājs Tālis Laizāns informēs par paredzētajām jaunajām automaģistrālēm abos Daugavas krastos un to nozīmi pilsētas maģistrālo ielu tīkla pilnveidošanai un satiksmes uzlabošanai. Savukārt Slāvu maģistrālā kustības mezgla projektēšanas un būvniecības ģenerāluzņēmēja AS "Dienvidu tilts" padomes priekšsēdētājs Guntis Rāvis, kā arī projektēšanas uzņēmuma AS "Ceļuprojekts" valdes priekšsēdētājs Anatolijs Gulbis informēs par Slāvu maģistrālā kustības mezgla būvniecību.
Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Dzintars Workshop ražo dažādus metāla priekšmetus, kas pielāgoti klientu vajadzībām – pirts krāsnis, kazana krāsnis, ugunskura vietas, mēbeles un citus individuālus pasūtījumus. Uzzināsim, kā izvēlēties ugunskura vietu vai grilu, lai tas kalpotu ilgi? Ko svarīgi ņemt vērā, izvēloties pirts krāsni? 

Aktuālie piedāvājumi

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

2008. gadā REHAU prezentēja kompozītu materiālu logu profiliem RAU-FIPRO X. Lieliskās sistēmas GENEO logi un durvis atraduši vietu Latvijā daudzās ēkās, renovācijas projektos. Arī tagad REHAU turpina šo tradīciju. ARTEVO – māksla nepārtraukti attīstīt lieliskos risinājumus tālāk!

Aktualitātes

Starp Ilūksti un Sventi pārbūvē reģionālā ceļa posmu

Starp Ilūksti un Sventi pārbūvē reģionālā ceļa posmu

Augšdaugavas novadā turpinās būvdarbi uz valsts reģionālā autoceļa Svente–Lietuvas robeža (Subate) (P70) starp Ilūksti un Sventi (0,06.–12,22. km). Ieviesti plaši satiksmes ierobežojumi ar vairākiem pagaidu luksoforiem, un posma izbraukšanai jāplāno 45 minūtes, informē VSIA "Latvijas Valsts ceļi".

Izstāsti Latvijai