abc.lv skaitļos

Lietotāji online22
Aktīvie uzņēmumi27362
Nozares raksti2374
Ekspertu atbildes3041
Austrumu maģistrāles posma izbūvei cer piesaistīt 17,3 miljonus eiro no Kohēzijas fonda : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Austrumu maģistrāles posma izbūvei cer piesaistīt 17,3 miljonus eiro no Kohēzijas fonda

Austrumu maģistrāles posma izbūvei cer piesaistīt 17,3 miljonus eiro no Kohēzijas fonda

Rīga, 5.dec., LETA. Rīgas domes Satiksmes departaments vērsīsies Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā (CFLA), lai pretendētu uz Kohēzijas fonda finansējumu 17,38 miljonu eiro apmērā viena Austrumu maģistrāles posma izbūvei.

Departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejā skaidroja, ka CFLA uzaicinājusi Rīgas pašvaldību sagatavot un iesniegt Kohēzijas fonda projektu iesniegumus. Ar šo finansējumu plānots nodrošināt Austrumu maģistrāles izbūvi posmā no Ieriķu ielas līdz Vietalvas ielai. Projektu iespējams iesniegt līdz 31.decembrim.

Kopējās konkrētā posma izbūves izmaksas lēšamas 62,36 miljonu apmērā. Paredzēts, ka pašvaldība investēs 46,17 miljonus eiro.

Kopējās projekta attiecināmās izmaksas ir 20,44 miljoni eiro, no kuriem Kohēzijas fonda finansējums būtu 17,38 miljonu eiro, bet domes līdzfinansējums - 2,45 miljoni eiro. Valsts budžeta finansējums šī projekta īstenošanai būtu nepieciešams 613 413 eiro apmēra.

Banner 280x280

Savukārt projekta kopējās neattiecināmās izmaksas ir 41,91 miljons eiro, no kurām snieguma rezerve plānota 4,81 miljona eiro apmērā, kas pēc atbildīgās iestādes pozitīva lēmuma var tikt atgūta kā Kohēzijas fonda un Valsts budžeta dotācija.

Domes deputāti interesējās, vai ir iespējams iepazīties ar projekta tāmi un to, kā vismaz aptuveni tiktu sadalīts šis finansējums, taču Jakrins skaidroja, ka šis ir tikai lēmums par projekta idejas iesniegšanu CFLA. "Konkrētas izmaksas būs zināmas tikai pēc būvprojekta izstrādes. Patlaban šīs ir tikai provizoriskās aplēses," viņš sacīja. Vienlaikus Jakrins norādīja, ka šī summa ietver projektēšanas, būvniecības, autoruzraudzības un būvuzraudzības izmaksas.

Šis projekta posms jāīsteno līdz 2022.gadam.

Kā ziņots, Austrumu maģistrāles pieslēguma ostai projekts paredz pārvada pār dzelzceļa līniju Rīga-Skulte ar pievadceļiem izbūvi, Tvaika ielas pārbūvi un Austrumu maģistrāles izbūvi Ieriķu ielas un Vietalvas ielas posmā. 

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un "heise marketing", SIA ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Ko ņemt vērā, iegādājoties zemi būvniecībai?

Ko ņemt vērā, iegādājoties zemi būvniecībai?

Zemes iegāde mājas būvniecībai ir ļoti nopietns solis, tādēļ ir svarīgi rūpīgi izsvērt visus faktorus, lai nenopirktu “kaķi maisā”. Lai nākotnē izvairītos no nepatīkamiem pārsteigumiem, ir jāņem vērā vairāki būtiski faktori, kas var ietekmēt gan būvniecības procesu, gan arī jūsu turpmāko dzīves kvalitāti šajā īpašumā.

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Kā attīstīt saules enerģiju, saglabājot bioloģisko daudzveidību 

Kā attīstīt saules enerģiju, saglabājot bioloģisko daudzveidību 

Vidzemes plānošanas reģions pievienojies jaunā starptautiskā projektā BiodIvErSe, kura mērķis ir veicināt ilgtspējīgu saules enerģijas attīstību, vienlaikus aizsargājot dabu un bioloģisko daudzveidību. Projekts apvieno partnerus no septiņām valstīm un tiek īstenots ar Interreg Europe programmas atbalstu. 

Izstāsti Latvijai