abc.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi26492
Nozares raksti2311
Ekspertu atbildes3041
Auto avārijā bojā gājis arhitekts Matīss Mailītis : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Auto avārijā bojā gājis arhitekts Matīss Mailītis

Auto avārijā bojā gājis arhitekts Matīss Mailītis

Šodien, 8.aprīlī, Rīgā, Jūrmalas gatvē, auto avārijā bojā gājis arhitekts Matīss Mailītis, liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija.

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta pārstāve Ilze Bukša informēja, ka avārijā smagi cieta divi vīrieši, kuri ar ļoti smagām traumām nogādāti Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā. Avārijā cietusi arī 29 gadus veca sieviete. Abu cietušo vīriešu vecumu nav bijis iespējams noskaidrot, jo viņi bija bezsamaņā.

Slimnīcas pārstāve Inguna Potetinova minēja, ka vissmagāk cietušā vīrieša avārijā gūtās traumas nebija savienojamas ar dzīvību un viņš slimnīcā mira.

Pārējie divi tiek gatavoti operācijām - viena stāvokli ārsti raksturo kā ļoti smagu, bet sievietes gūtās traumas tiek raksturotas kā vidēji smagas, piebilda Potetinova.

Banner 280x280 Banner 280x280

Valsts policijas preses pārstāve Gita Gžibovska aģentūrai LETA pastāstīja, ka negadījumā viegli cietis arī divus gadus vecs bērns, kurš atradies autobusā.

Par notikušo sākts kriminālprocess, un tiek skaidroti apstākļi. Tāpat policija nozīmēs ekspertīzi šoferiem, vai tie neatradās reibumā. Sākotnējā informācija liecina, ka bojāgājušais, iespējams, bija automašīnas šoferis.

Ap plkst.10.20 automašīna "Alfa Romeo" sadūrusies ar "Rīgas satiksmes" autobusu. Satiksme avārijas vietā bija bloķēta abos virzienos.

"Rīgas satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis aģentūrai LETA pastāstīja, ka autobuss braucis Piņķu virzienā, kad tā joslā iebraukusi "Alfa Romeo". Bijusi ļoti spēcīga sadursme, kā rezultātā nopietni cietuši visi vieglās automašīnas pasažieri, kurus bez papildspēku iesaistes nav bijis iespējams izcelt no avarējušā auto.

Autobusa pasažieri un šoferis fiziski nav cietuši, tomēr šoferis pašreiz atrodas nopietnā šoka stāvoklī. Autobusam ir bojāts kreisais spārns, bet precīzāk par bojājumiem uzņēmums varēs informēt nākamnedēļ.

LETA

Foto: Shawn Carpenter/Flickr.com

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Dzintars Workshop ražo dažādus metāla priekšmetus, kas pielāgoti klientu vajadzībām – pirts krāsnis, kazana krāsnis, ugunskura vietas, mēbeles un citus individuālus pasūtījumus. Uzzināsim, kā izvēlēties ugunskura vietu vai grilu, lai tas kalpotu ilgi? Ko svarīgi ņemt vērā, izvēloties pirts krāsni? 

Aktuālie piedāvājumi

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

2008. gadā REHAU prezentēja kompozītu materiālu logu profiliem RAU-FIPRO X. Lieliskās sistēmas GENEO logi un durvis atraduši vietu Latvijā daudzās ēkās, renovācijas projektos. Arī tagad REHAU turpina šo tradīciju. ARTEVO – māksla nepārtraukti attīstīt lieliskos risinājumus tālāk!

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

"Revonia" pazemes mājas, pirtis, pagrabi: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Vai esi kādreiz prātojis, kā dzīvoja pasaku un filmu varoņi hobiti? Tagad tas ir īstenojies! REVONIA ir realizējusi šādu pasaku/sapņu māju. "Revonia" ražo dzelzsbetona pazemes būves - mājas, pirtis, pagrabus. "Revonia" būves izceļas ar ļoti labu energoefektivitāti, jo tās tiek apbērtas ar viena metra zemes slāni, kas nodrošina visa veida aizsardzību.