"Bite Latvija" investējusi divus miljonus eiro klientu apkalpošanas centru modernizācijā
Rīga, 12.apr., LETA. Mobilo sakaru operators "Bite Latvija" investējis divus miljonus eiro klientu apkalpošanas centru modernizācijas projektā, noslēdzot to ar jauna digitālā koncepta klientu apkalpošanas centra izveidi Ventspilī, aģentūru LETA informēja "Bite Latvija" pārstāve Karīna Javtušenko.
Viņa norādīja, ka modernizēšana tika sākta ar mērķi nodrošināt Latvijas iedzīvotājiem personiskāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot viņu mobilo sakaru lietošanas un iepirkšanās pieredzi. Tādējādi projektā mainīts ne tikai salonu dizains un iekārtojums, bet to kopējā telpu platība ir palielināta par 50%, bet produktu klāsts kļuvis trīs reizes plašāks.
Javtušenko atzīmēja, ka digitālā koncepta ieviešanu "Bite Latvija" sāka 2016.gada rudenī, rekonstruējot salonu Saharova ielā 20a, Rīgā. Savukārt kā pēdējais nule kā pārveidots salons, kas atrodas tirdzniecības centrā "Tobago" - Lielajā prospektā 3/5, Ventspilī.
Viņa piebilda, ka, paplašinot ierasto klientu apkalpošanas standartu, salonu modernizācijas projektā izveidoti arī vairāki "Bite Latvija" Jauno tehnoloģiju parki. Kopumā operatora tīklā patlaban ir septiņi tehnoloģiju parki. Tie atrodas lielākajos tirdzniecības centros Rīgā - "Akropole", "Alfa", "Domina", "Origo", "Rīga Plaza" un "Spice", kā arī Daugavpilī - "Ditton".
Patlaban "Bite Latvija" tīklā ir 37 klientu apkalpošanas centri visā Latvijā.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "Bite Latvija" 2017.gadā strādāja ar 91,642 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 16% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 72,4% un bija 12,664 miljoni eiro.
Kompānija reģistrēta 2005.gada maijā, un tās pamatkapitāls ir 99,085 miljoni eiro. "Bite Latvija" 100% kapitāldaļas pieder "Bite Lietuva", kas ir starptautiskās aktīvu pārvaldīšanas kompānijas "Providence Equity Partners" uzņēmums.