abc.lv skaitļos

Lietotāji online53
Aktīvie uzņēmumi27784
Nozares raksti2374
Ekspertu atbildes3041
Būvmateriālu un mājsaimniecības preču tirgotāja "Depo DIY" koncerna apgrozījums pērn pieauga par 16,5% : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Būvmateriālu un mājsaimniecības preču tirgotāja "Depo DIY" koncerna apgrozījums pērn pieauga par 16,5%

Būvmateriālu un mājsaimniecības preču tirgotāja

Rīga, 1.aug., LETA. Būvmateriālu un mājsaimniecības preču tirgotāja "Depo DIY" ("Depo") koncerns pērn strādāja ar 277,655 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 16,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa pieauga par 5,7% un bija 10,711 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācijas.

Savukārt "Depo" pērn strādāja ar 233,937 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,8% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa pieauga par 18,6% un bija 14,15 miljoni eiro.

Vadības ziņojumā sacīts, ka pērn "Depo" turpināja strādāt pie kompānijas komercdarbības attīstības, lai realizētu savu stratēģiju. Tāpat pērn tirgotājs turpināja iekšējo sistēmu un struktūru pilnveidošanu ar mērķi uzlabot klientu apkalpošanas līmeni un kompānijas konkurētspēju nākotnē.

Banner 280x280 Banner 280x280

Nākotnē "Depo" vadība plāno turpināt kompānijas attīstību.

"Depo" koncerna apgrozījums 2017.gadā veidoja 238,287 miljonus eiro, bet peļņā - 10,133 miljonus eiro. Vienlaikus 2017.gadā "Depo" strādāja ar 219,104 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,7% vairāk nekā 2016.gadā, bet peļņa saruka par 2,3% un bija 11,933 miljoni eiro.

Kompānija reģistrēta 2004.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 7,501 miljons eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir "DMT Pluss", kura patiesais labuma guvējs ir Andris Kozlovskis.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un "heise marketing", SIA ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai