Degvielas tvertnes remonts
Degvielas tvertnes bojājumiem var būt daudz iemeslu
Automašīnas vecumam ir dominējoša loma. Jo vecāks ir transportlīdzeklis, jo lielāka iespēja, ka degvielas tvertne būs sarūsējusi un tecēs. Vienlaikus mēs nedrīkstam aizmirst par mūsu ceļu kvalitāti. Degvielas tvertne ir ļoti delikāts elements, un tajā var parādīties caurums pat ne pārāk spēcīga sitiena rezultātā, ko var nepamanīt.
Remonta veidi
Principā degvielas tvertnes remonts ir procedūra, ar kuru, ja ir nepieciešamās prasmes, var tikt galā arī paša spēkiem. Šādam nolūkam jums, pirmkārt, ir jāzina par divām galvenajām metodēm, kā aizlodēt degvielas tvertni:
- karstā metināšana, citiem vārdiem sakot, lodēšana;
- aukstā metode, izmantojot modernas līmvielas un ielāpus.
Sagatavošanās pasākumi
Pirms ķerties pie degvielas tvertnes remonta ir nepieciešams sagatavot automašīnu un pašu degvielas tvertni.
- Pirmais solis ir iztukšot tvertni. Lai to izdarītu, nolieciet automašīnu uz domkrata un pēc tam atsūknējiet degvielu ar cauruli.
- Degvielas tvertni nepieciešams izžāvēt, lai tajā nepaliktu pat degvielas tvaiki.
- Ja nepieciešams, varat demontēt degvielas tvertni. Dažreiz tas nav nepieciešams, ja pie cauruma ir viegli tikt klāt.
Nepieciešamie instrumenti
Ja izvēlaties īstenot degvielas tvertnes remontu ar karsto metodi, jums būs nepieciešams:
- elektrometinātāja prasmes (pats svarīgākais);
- metināšanas aparāts;
- elektrodi.
Šajā gadījumā degvielas tvertne ir jānoņem un rūpīgi jāizmazgā, lai izvairītos no degvielas tvaiku aizdegšanās.
Lai aizlodētu tvertni ar auksto metodi, būs nepieciešams:
- īpašs līmējošs sastāvs, kas tiek pārdots saimniecības preču veikalos.
Darbu veikšanas tehnoloģija
Degvielas tvertnes karstās metināšanas tehnoloģija prasa īpašas prasmes, bez kurām to lietot ir bīstami. Aukstās metināšanas tehnoloģija savukārt ir daudz drošāka, un to ir vērts izskatīt.
Ja jums ir nepieciešama līmviela, vispirms tā ir pareizi jāsajauc. Līmējošā sastāva sajaukšanas tehnoloģija ir detalizēti aprakstīta ražotāja instrukcijā. Pievērsiet uzmanību, ka atkarībā no ražotāja nepieciešamās līmējošās vielas konsistence var atšķirties. Ir arī ļoti svarīgi visu darbu veikt īpašos gumijas cimdos.
Tiklīdz līmējošais sastāvs ir gatavs, jums ir aptuveni 20 minūtes, lai uzliktu ielāpu. Pēc pusstundas aukstā metināšana sacietēs un to vairs nebūs iespējams izmantot atkārtoti.
Ņemiet vērā, ka degvielas tvertnes aukstā metināšana ir tikai pagaidu risinājums. Automašīnas ekspluatācijas laikā radīāas vibrācijas dēļ ielāps ar laiku saplaisās un nokritīs.