Kā braukt pār Dienvidu tiltu?

Kā braukt pār Dienvidu tiltu?
Apskati karti un uzzini, kā ir izveidota satiksmes kustība uz Dienvidu tilta!



Fakti Projekta gavenais arhitekts: Ingurds Lazdiņš, projektēšanas grupa Arhitektonika Celtniecības ģenerāluzņēmējs: AS Dienvidu tilts, kurā apvienotas: SIA Skonto būve, AS Latvijas tilti, AS BMGS, SIA Tilts, SIA Rīgas tilti un SIA Viadukts Skiču projekta izstrādātājs: SIA Tiltprojekts , vadītājs Georgijs Rusinovs Konstrukcijas tā saucamo šprengeļu jeb mazo vanšu tilta sistēmu radītājs: Sanktpēterburgas projektēšanas institūts Institut Giprostroimost Sankt-Peterburg, galvenais inženieris Igors Koļuševs Būvniecība uzsāka: 2004. gada novembrī Pabeigta: 2008. gada novembrī Būvniecības pasūtītājs: Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments Maģistrālo pievedceļu būvniecības pasūtītājs abos Daugavas krastos: Rīgas domes Satiksmes departaments Dienvidu tilta un estakāžu pāru garums Krasta un Maskavas ielā ir 2,5 km. Tiltam ir trīs satiksmes joslas katrā virzienā, veloceliņš un gājēju ietve katrā pusē. Dienvidu tilts ir 803 m garš un 34,28 m plats. Atļautais braukšanas ātrums uz tilta - 70 km/h. Dienvidu tilta uzdevums ir nodrošināt satiksmi starp Pārdaugavas dienvidrietumu daļu un Rīgas labā krasta rajoniem - Latgales un Vidzemes priekšpilsētu, Ziemeļu rajonu - nešķērsojot pilsētas centru un tādējādi mazinot satiksmes sastrēgumus. Tilta viena no funkcijām - tranzīta satiksmes novadīšana nost no pilsētas centra virzienā uz Jelgavu, Bausku, Ogri, Siguldu, Saulkrastiem, Vecmīlgrāvi un Carnikavu, samazinot transporta plūsmu Krasta ielā un 11. Novembra krastmalā, kā arī pār Salu tiltu. Šogad ir uzsākta Daugavas labā krasta maģistrālo pievedceļu jeb Slāvu maģistrālā transporta mezgla izbūve, kas ietver Slāvu dzelzceļa pārvada pārbūvi, ierīkojot astoņas braukšanas joslas, un trīs līmeņu satiksmes mezgla izbūvi pašreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā. Līdz šim ir izbūvēts arī Daugavas kreisā krasta maģistrālo pievedceļu pagaidu pieslēgums no Dienvidu tilta līdz Bauskas ielai. Rīgas domes Satiksmes departaments ir izsludinājis atklātu konkursu par kreisā krasta maģistrālo pievedceļu jeb Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla būvniecību no tilta līdz Ziepniekkalna ielai, kas ietver Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas divu līmeņu satiksmes mezgla izbūvi, jaunu automaģistrāli līdz Ziepniekkalna ielai, kā arī divu līmeņu Jāņa Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas satiksmes mezgla izbūvi. Informāciju sagatavoja Ieva Prauliņa

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Uzņēmējs runā

Plašas izvēles matrači no Erti.lv visiem gadījumiem

erti_2

Ņemot vērā to, cik svarīgi gultā justies ērti, noteikti jāmin arī matrača loma. Pareizais matracis spēs ne tikai nodrošināt labu naktsmieru, bet arī palīdzēs justies ērti gultā sēžot, lasot vai strādājot. Bet kur pirkt matraci? Matraču veikals Erti.lv ir uzņēmums, kas Latvijā ražo augstas kvalitātes matračus dažādiem nolūkiem – gultas matračus ar vai bez atsperēm un virsmatračus.