abc.lv skaitļos

Lietotāji online389
Aktīvie uzņēmumi28157
Nozares raksti2374
Ekspertu atbildes3041
Kā braukt pār Dienvidu tiltu? : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Kā braukt pār Dienvidu tiltu?

Kā braukt pār Dienvidu tiltu?
Apskati karti un uzzini, kā ir izveidota satiksmes kustība uz Dienvidu tilta!






Fakti Projekta gavenais arhitekts: Ingurds Lazdiņš, projektēšanas grupa Arhitektonika Celtniecības ģenerāluzņēmējs: AS Dienvidu tilts, kurā apvienotas: SIA Skonto būve, AS Latvijas tilti, AS BMGS, SIA Tilts, SIA Rīgas tilti un SIA Viadukts Skiču projekta izstrādātājs: SIA Tiltprojekts , vadītājs Georgijs Rusinovs Konstrukcijas tā saucamo šprengeļu jeb mazo vanšu tilta sistēmu radītājs: Sanktpēterburgas projektēšanas institūts Institut Giprostroimost Sankt-Peterburg, galvenais inženieris Igors Koļuševs Būvniecība uzsāka: 2004. gada novembrī Pabeigta: 2008. gada novembrī Būvniecības pasūtītājs: Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments Maģistrālo pievedceļu būvniecības pasūtītājs abos Daugavas krastos: Rīgas domes Satiksmes departaments Dienvidu tilta un estakāžu pāru garums Krasta un Maskavas ielā ir 2,5 km. Tiltam ir trīs satiksmes joslas katrā virzienā, veloceliņš un gājēju ietve katrā pusē. Dienvidu tilts ir 803 m garš un 34,28 m plats. Atļautais braukšanas ātrums uz tilta - 70 km/h. Dienvidu tilta uzdevums ir nodrošināt satiksmi starp Pārdaugavas dienvidrietumu daļu un Rīgas labā krasta rajoniem - Latgales un Vidzemes priekšpilsētu, Ziemeļu rajonu - nešķērsojot pilsētas centru un tādējādi mazinot satiksmes sastrēgumus. Tilta viena no funkcijām - tranzīta satiksmes novadīšana nost no pilsētas centra virzienā uz Jelgavu, Bausku, Ogri, Siguldu, Saulkrastiem, Vecmīlgrāvi un Carnikavu, samazinot transporta plūsmu Krasta ielā un 11. Novembra krastmalā, kā arī pār Salu tiltu. Šogad ir uzsākta Daugavas labā krasta maģistrālo pievedceļu jeb Slāvu maģistrālā transporta mezgla izbūve, kas ietver Slāvu dzelzceļa pārvada pārbūvi, ierīkojot astoņas braukšanas joslas, un trīs līmeņu satiksmes mezgla izbūvi pašreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā. Līdz šim ir izbūvēts arī Daugavas kreisā krasta maģistrālo pievedceļu pagaidu pieslēgums no Dienvidu tilta līdz Bauskas ielai. Rīgas domes Satiksmes departaments ir izsludinājis atklātu konkursu par kreisā krasta maģistrālo pievedceļu jeb Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla būvniecību no tilta līdz Ziepniekkalna ielai, kas ietver Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas divu līmeņu satiksmes mezgla izbūvi, jaunu automaģistrāli līdz Ziepniekkalna ielai, kā arī divu līmeņu Jāņa Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas satiksmes mezgla izbūvi. Informāciju sagatavoja Ieva Prauliņa
Banner 280x280

Dalies ar šo rakstu

Nedēļas tēma

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

KEM turpina veikt optimizācijas pasākumus un izmaksu samazināšanu visā resorā

KEM turpina veikt optimizācijas pasākumus un izmaksu samazināšanu visā resorā

Atbilstoši valdības mērķim palielināt publiskā sektora efektivitāti un samazināt valsts budžeta izdevumus, Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) jau no š.g. sākuma ministra Kaspara Meļņa vadībā īstenojusi virkni optimizācijas pasākumu, kas ļāvis šogad ietaupīt daļu no budžeta līdzekļiem. Nākamajā gadā, samazinot KEM preču un ārpakalpojumu, tostarp pētījumu un to izrietošo pasākumu izmaksas, ietaupījums būs 2,6 milj. eiro.

Izstāsti Latvijai