abc.lv skaitļos

Lietotāji online26
Aktīvie uzņēmumi25214
Nozares raksti1281
Ekspertu atbildes3041
Dzelzceļa "Rail Baltica" posma caur Rīgu būvprojektēšanai pieteikušies divi pretendenti : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Dzelzceļa "Rail Baltica" posma caur Rīgu būvprojektēšanai pieteikušies divi pretendenti

Dzelzceļa "Rail Baltica" posma caur Rīgu būvprojektēšanai pieteikušies divi pretendenti

Rīga, 18.marts, LETA. Dzelzceļa projekta "Rail Baltica" iepirkumā par būvprojektēšanas darbiem un autoruzraudzību sliežu posmam caur Rīgu pieteikušies divi pretendenti - personu apvienība "Obermeyer Planen+Beraten - Prointec" un personu apvienība "Idom - Ineco", aģentūru LETA informēja Baltijas valstu kopuzņēmuma "RB Rail", kas izveidots, lai īstenotu dzelzceļa projektu "Rail Baltica", pārstāve Līva Biseniece.

Iepirkumā "Būvprojektēšanas darbi un autoruzraudzība sliežu ceļa pamatlīnijas caur Rīgu posmā" piedāvājumu atvēršana notika piektdien, 15.martā. Konkursā pieteikušās divas starptautiskas personu apvienības - "Obermeyer Planen+Beraten - Prointec", kas piedāvā darbu veikt par 11,363 miljoniem eiro, un "Idom - Ineco", kas piedāvā darbus veikt par 12,989 miljoniem eiro.

Savukārt 5.martā tika atvērti piedāvājumi iepirkumam "Būvprojektēšanas darbi un autoruzraudzība jaunam sliežu ceļam Vangaži-Salaspils-Misa posmā". Tajā piedāvājumus iesniedza trīs starptautiskas personu apvienības - "Obermeyer Planen + Beraten GmbH - Prointec S.A.", kas piedāvā darbus veikt par 10,733 miljoniem eiro, Association of Egis Rail SA, DB Engineering & Consulting GmbH and Olimps Ltd", kas piedāvā darbus veikt par 12,024 miljoniem eiro, un "IDOM, Consulting, Engineering, Architecture S.A.U. and Ingenieria y Economia del Transporte S.M.E. M.P. S.A.", kas darbus piedāvā veikt par 12,364 miljoniem eiro.

Banner 280x280

Abu iepirkumu rezultātus ir paredzēts izvērtēt divu mēnešu laikā.

Jau ziņots, ka "Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026.gadā.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai