abc.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi26479
Nozares raksti2313
Ekspertu atbildes3041
Konkursā meklē "Eiropas dzelzceļa līnijas" valdes locekli : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Konkursā meklē "Eiropas dzelzceļa līnijas" valdes locekli

Konkursā meklē "Eiropas dzelzceļa līnijas" valdes locekli

Rīga, 11.sept., LETA. Satiksmes ministrija izsludinājusi konkursu uz Baltijas valstu kopuzņēmuma "RB Rail" akcionāra no Latvijas puses "Eiropas dzelzceļa līnijas" valdes locekļa amatu, liecina ministrijas publiskotā informācija.

Valdes locekļa amata pretendentam tiek prasīta akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinātnē, finansēs, ekonomikā, tiesībzinātnē vai inženierzinātnē, kā arī vismaz triju gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (kapitālsabiedrības valdes locekļa, padomes locekļa vai iestādes vadītāja vai tā vietnieka amatā) komercsabiedrībā, organizācijā vai iestādē. Pieredze un zināšanas lielu projektu realizēšanā, tajā skaitā projektu ar Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējumu tiks uzskatīta par priekšrocību.

Tāpat amata pretendentam jābūt izpratnei par valsts kapitālsabiedrību darbību, kā arī par valsts kapitāla daļu pārvaldību, izpratnei par jautājumiem, kas saistīti ar transporta pakalpojumiem, kompetencei un pieredzei finanšu vadības jautājumos, finanšu līdzekļu plānošanā un izlietošanā, investīciju projektu izstrādē, izvērtēšanā un ieviešanā, kā arī šo projektu finanšu resursu nodrošināšanā. Izpratne un zināšanas par valsts un ES struktūrfondu budžeta finanšu vadību tiks uzskatītas par priekšrocību.

Valdes locekļa amata pretendentam tiek prasīta arī stratēģiskās plānošanas prasme, mērķtiecība, prasme formulēt viedokli un organizēt lēmumu pieņemšanu, spēja veidot pozitīvas attiecības, uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības (projekta) mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus, plānot savas darbības, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, starptautiskās sadarbības pieredze, kā arī nevainojama reputācija.

Banner 280x280

Amata pretendentam jābūt arī valsts valodas prasmēm C līmeņa pirmajā pakāpē, kā arī loti labām angļu valodas prasmēm (B2 līmenis).

Amata pretendentam ir jāatbilst Publiskās personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām, kā arī likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām.

Pieteikties konkursam var līdz 2017.gada 20.septembrim.

Šobrīd "Eiropas dzelzceļa līnijas" vienīgais valdes loceklis ir Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks Dins Merirands, kurš šajā amatā tika iecelts līdz ar kompānijas ierakstīšanu Komercreģistrā 2014.gada oktobrī.

Atbilstoši "Eiropas dzelzceļa līnijas" statūtiem kompānijas valdes sastāvā ir viens valdes loceklis, kuru ieceļ amatā uz pieciem gadiem, liecina "Firmas.lv" dati.

"Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras dibināšanas mērķis ir dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā.

"Rail Baltica" būvniecība ir daļa no TEN-T tīkla ziemeļu-dienvidu transporta koridora attīstības, kas savienos Baltijas valstis ar Polijas un pārējās Eiropas Savienības dzelzceļa tīklu. Projekts ietver pamattrases būvniecību Latvijas teritorijā no Igaunijas-Latvijas robežas šķērsojuma Salacgrīvas novadā līdz Latvijas-Lietuvas robežas šķērsojumam Bauskas novadā, šķērsojot Daugavu pie Saulkalnes, cauri Rīgai, nodrošinot "Rail Baltica" pieslēguma izbūvi starptautiskajai lidostai "Rīga", Daugavas labā un kreisā krasta ostas infrastruktūrai, kā arī citas saistītās infrastruktūras (kravu un pasažieru termināļi, apkopes punkts, depo u.c.) būvniecību.

Dzelzceļa līnija plānota kā elektrificēta divceļu līnija, kas paredzēta gan pasažieru, gan kravas vilcienu kombinētajai satiksmei. Rīgas pilsētā un starptautiskajā lidostā "Rīga" ir paredzēts izbūvēt starptautisko vilcienu pasažieru termināli, bet Salaspils novadā (Saulkalnē) - multimodālu kravu termināli. Dzelzceļa pamattrases garums Latvijā būs aptuveni 260 kilometru. Projektētais dzelzceļa līnijas maksimālais ātrums ir 240 kilometru stundā.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Dzintars Workshop ražo dažādus metāla priekšmetus, kas pielāgoti klientu vajadzībām – pirts krāsnis, kazana krāsnis, ugunskura vietas, mēbeles un citus individuālus pasūtījumus. Uzzināsim, kā izvēlēties ugunskura vietu vai grilu, lai tas kalpotu ilgi? Ko svarīgi ņemt vērā, izvēloties pirts krāsni? 

Aktuālie piedāvājumi

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

2008. gadā REHAU prezentēja kompozītu materiālu logu profiliem RAU-FIPRO X. Lieliskās sistēmas GENEO logi un durvis atraduši vietu Latvijā daudzās ēkās, renovācijas projektos. Arī tagad REHAU turpina šo tradīciju. ARTEVO – māksla nepārtraukti attīstīt lieliskos risinājumus tālāk!

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

"Revonia" pazemes mājas, pirtis, pagrabi: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Vai esi kādreiz prātojis, kā dzīvoja pasaku un filmu varoņi hobiti? Tagad tas ir īstenojies! REVONIA ir realizējusi šādu pasaku/sapņu māju. "Revonia" ražo dzelzsbetona pazemes būves - mājas, pirtis, pagrabus. "Revonia" būves izceļas ar ļoti labu energoefektivitāti, jo tās tiek apbērtas ar viena metra zemes slāni, kas nodrošina visa veida aizsardzību.