abc.lv skaitļos

Lietotāji online72
Aktīvie uzņēmumi27276
Nozares raksti2374
Ekspertu atbildes3041
"Hesburger" investē 1,4 miljonus eiro jauna restorāna izveidē Liepājā : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

"Hesburger" investē 1,4 miljonus eiro jauna restorāna izveidē Liepājā

Rīga, 3.maijs, LETA. Investējot 1,4 miljonus eiro ēkas iegādē un telpu modernizācijā, Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "Hesburger" Liepājā atvērusi trešo restorānu, aģentūru LETA informēja "Hesburger" attīstības direktore Ieva Salmela.

Liepājā, Stendera ielā 18, atklāta bijusī rokkafejnīcas ēka, kas jaunajā konceptā apvieno divus ēdināšanas uzņēmumus, naktsklubu un jumta terasi. Ēkas pirmajā stāvā apvienoti divi ēdināšanas uzņēmumi - "Hesburger" un picērija "Čili Pizza". Ēkas otrajā stāvā izveidots naktsklubs "Cukurfabrik’", savukārt trešajā stāvā atklāta "Cukurfabrik’" jumta terase

Viņa norādīja, ka "Hesburger" restorāna telpu platība ir 135,6 kvadrātmetri, ieskaitot palīgtelpas, savukārt pagrabstāvā ir ierīkotas noliktavas telpas un citas palīgtelpas ar kopējo platību 60,1 kvadrātmetrs. Sākot jaunā restorāna darbību, nodrošinātas darba vietas četriem darbiniekiem, bet plānots, ka kolektīvs varētu paplašināties līdz aptuveni 12 darbiniekiem.

Salmela sacīja, ka līdzās "Hesburger" pirmajā stāvā atrodas arī "Čili Pizza" picērija. Tās kopējā platība ir 115 kvadrātmetri, savukārt pagrabstāvā ir ierīkotas virtuves telpas un citas palīgtelpas ar kopējo platību 90 kvadrātmetri.

Banner 280x280 Banner 280x280

Jau ziņots, ka Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" pārdošanas apmērs Latvijā 2018.gadā ir sasniedzis 26,1 miljonu eiro, kas ir par 16% vairāk nekā 2017.gadā.

Kompānijas pārstāvji informēja, ka kopējais "Hesburger" pārdošanas apmērs Baltijas valstīs pagājušajā gadā ir sasniedzis 80,07 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā 2017.gadā. Straujākais pārdošanas apmēra kāpums bija Lietuvā, kur tas audzis par 24% un sasniedzis 29,01 miljonu eiro. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 13% un sasniedza 24,95 miljonus eiro.

Ar zīmolu "Hesburger" darbojas 476 struktūrvienības deviņās valstīs.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un "heise marketing", SIA ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Ilgtspējīgi un ekonomiski izdevīgi risinājumi ar "GLASBORD" paneļiem 

Ilgtspējīgi un ekonomiski izdevīgi risinājumi ar

Nozarēs, kur nepieciešams ievērot augstākās higiēnas prasības – pārtikas ražošanā, farmācijā, veselības aprūpē un citās industrijas –, būtiska nozīme ir pareizai sienu un griestu apdarei. "GLASBORD" sienu un griestu paneļi ir progresīvs risinājums, kas nodrošina ne tikai augstu izturību, bet arī izcilu higiēnu un ērtu uzturēšanu.

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai