abc.lv skaitļos

Lietotāji online154
Aktīvie uzņēmumi26953
Nozares raksti2327
Ekspertu atbildes3041
Izsludināts iepirkums Vidzemes šosejas Sēnītes posma pārbūvei : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Izsludināts iepirkums Vidzemes šosejas Sēnītes posma pārbūvei

Izsludināts iepirkums Vidzemes šosejas Sēnītes posma pārbūvei

Rīga, 21.maijs, LETA. VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) ir izsludinājusi publisku iepirkumu valsts galvenā autoceļa A2 Rīga-Sigulda-Igaunijas robeža (Veclaicene) posma no Garkalnes līdz Sēnītei un valsts galvenā autoceļa A3 Inčukalns-Valmiera-Igaunijas robeža (Valka) posma no Sēnītes līdz tiltam pār Gauju pārbūvei, informēja LVC pārstāvji.

Šī Vidzemes šosejas (A2) posma kopējais garums ir 13,9 kilometri un vēl 1,65 kilometri uz Valmieras šosejas (A3). Vidzemes šosejas posmā ir divas brauktuves ar divām joslām katrā virzienā, deviņi satiksmes pārvadi Sēnītes mezglā un viens pie Vangažiem. Projektā plānots veikt seguma pārbūvi visa posma garumā, kā arī visu satiksmes pārvadu pārbūvi. Asfaltbetona segums paredzēts trijās kārtās.

Projekta realizācijas laikā paredzēta Straujupītes caurtekas pārbūve, kā arī mazāku caurteku pārbūve un tīrīšana, gājēju tuneļa Sēnītes satiksmes mezglā atjaunošana, 14 autobusu pieturvietu atjaunošana un sešu paviljonu izbūve. Tiks nomainītas un izbūvētas transporta un gājēju drošības barjeras, uzstādīti drošības žogi brauktuvju sadalošajā joslā, atjaunots gājēju luksofors un ceļa apgaismojums Vangažos. Tiltam pār Gauju (A3) tiks mainīts asfaltbetona segums.

Projekta kopējās plānotās būvdarbu izmaksas ir 42 miljoni eiro. Darbi tiks finansēti no valsts budžeta un Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļiem.

Banner 280x280

Pretendentiem piedāvājumi ir jāiesniedz līdz 2018.gada 29.jūnija plkst.10, norādīja LVC.

Pēc LVC datiem, satiksmes intensitāte 2017.gadā posmā no Tallinas šosejas (A1) līdz Garkalnei bija 27 516 automašīnas diennaktī, no Garkalnes līdz Sēnītei - 21 336 auto diennaktī, bet no Sēnītes līdz Siguldai - 12 985 auto diennaktī.

Vidzemes šoseja (A2) no Garkalnes līdz Sēnītei ir izbūvēta 1974.gadā (kreisā brauktuve) un 1976.gadā (labā brauktuve), bet seguma remonts īsos posmos veikts 1999. un 2003.gadā. Šoseja no Sēnītes mezgla līdz Gaujai ir būvēta no 1977. līdz 1983.gadam, bet no Gaujas līdz divu brauktuvju posma beigām - līdz 1984.gadam. Sēnītes satiksmes mezgls pēdējo reizi remontēts 1999.gadā.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Sniega pūtējs – jūsu ziemas rīts bez sāpošas muguras

Sniega pūtējs – jūsu ziemas rīts bez sāpošas muguras

Vai atceraties pagājušo ziemu, kad stundām ilgi nācās tīrīt sniegu ar lāpstu? Tagad ir īstais brīdis padomāt par efektīvāku risinājumu – sniega pūtēju, kas ietaupīs gan jūsu laiku, gan spēkus. Ko ņemt vērā, izvēloties sniega pūtēju?

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

"Revonia" pazemes mājas, pirtis, pagrabi: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Vai esi kādreiz prātojis, kā dzīvoja pasaku un filmu varoņi hobiti? Tagad tas ir īstenojies! REVONIA ir realizējusi šādu pasaku/sapņu māju. "Revonia" ražo dzelzsbetona pazemes būves - mājas, pirtis, pagrabus. "Revonia" būves izceļas ar ļoti labu energoefektivitāti, jo tās tiek apbērtas ar viena metra zemes slāni, kas nodrošina visa veida aizsardzību.