abc.lv skaitļos

Lietotāji online45
Aktīvie uzņēmumi26471
Nozares raksti2311
Ekspertu atbildes3041
Izsludināts konkurss zemes ierīcības un mērniecības darbiem "Rail Baltica" projektā : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Izsludināts konkurss zemes ierīcības un mērniecības darbiem "Rail Baltica" projektā

Izsludināts konkurss zemes ierīcības un mērniecības darbiem "Rail Baltica" projektā

Jaunbūvējamās Eiropas platuma sliežu dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" īstenotājs Latvijā – uzņēmums "Eiropas Dzelzceļa līnijas" – izsludinājis atklātu konkursu, lai tā rezultātā rastu zemes ierīcības projektēšanas, zemes kadastrālās uzmērīšanas un robežu ierīkošanas darbu veicējus nekustamajiem īpašumiem, kas nepieciešami "Rail Baltica" izbūvei Latvijā  – Rīgas pilsētā un deviņos novados, caur kuriem stiepjas jaunbūvējamā trase: Limbažu, Saulkrastu, Siguldas, Mārupes, Salaspils, Ropažu, Bauskas, Ķekavas un Olaines novadā.

Konkursa uzvarētājam/-iem galvenokārt būs jānodrošina "Rail Baltica" projekta skarto nekustamo īpašumu sadalīšana un/vai zemes vienību robežu pārkārtošana, izstrādājot zemes ierīcības projektus un veicot zemes kadastrālās uzmērīšanas un robežu ierīkošanas darbus, gadījumos, kad "Rail Baltica" izbūvei nepieciešama nekustamā īpašuma daļa/-as.

Īpašniekiem nav jāveic šo darbu apmaksa, jo to nodrošina "Rail Baltica" projekta ieviesējs Latvijā – uzņēmums  "Eiropas Dzelzceļa līnijas" no projekta finansējuma līdzekļiem.

Atklātā konkursā „Zemes ierīcības projektēšanas, kadastrālās uzmērīšanas un robežu ierīkošanas darbu veikšana nekustamajiem īpašumiem, kas saistīti ar projekta „Eiropas standarta platuma 1435 mm dzelzceļa līnijas izbūve „Rail Baltica” koridorā caur Igauniju, Latviju un Lietuvu” īstenošanu”, iepirkums ir sadalīts trīs daļās, t.i., zemes ierīcības un mērniecības darbus paredzēts veikt:

  • Limbažu, Saulkrastu un Siguldas novadā;
  • Rīgā, Mārupes, Salaspils un Ropažu novadā;
  • Bauskas, Ķekavas un Olaines novadā.

Pretendenti var iesniegt piedāvājumu par vienu vai vairākām iepirkuma daļām. Paredzēts slēgt vispārīgo vienošanos par katru ko iepirkuma daļām ar ne vairāk kā sešiem pretendentiem, kuru piedāvājumi būs atbilstoši konkursa prasībām un kuru piedāvātās cenas būs viszemākās. Kopējā summa darbu veikšanai ir 1 552 500 eiro (bez PVN). Vispārīgās vienošanās izpildes laiks – 24 mēneši no vispārīgās vienošanās spēkā stāšanās dienas vai līdz vispārīgās vienošanās kopējās līgumcenas sasniegšanai.

Banner 280x280 Banner 280x280

Piedāvājumu iesniegšanas termiņš ir līdz 2022. gada 12. aprīļa plkst.14:00.

Vairāk par konkursu un prasībām varat lasīt šeit.  

Iepirkums tiek finansēts no Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta (EISI) projekta „Eiropas standarta platuma 1435 mm dzelzceļa līnijas izbūve "Rail Baltica" koridorā caur Igauniju, Latviju un Lietuvu”.

Jau ziņots, ka "Eiropas Dzelzceļa līnijas" "Rail Baltica" projekta ietvaros jau 2017. gadā noslēdza vispārīgo vienošanos par zemes ierīcības, kadastrālās uzmērīšanas un robežu ierīkošanas darbu veikšanu nekustamajiem īpašumiem, kas saistīti ar Rail Baltica būvniecību, ar četriem uzņēmumiem: SIA "A2 Grupa", SIA "Latvijasmernieks.lv", SIA "Metrum" un SIA "Delta Kompānija". Beidzoties šī pakalpojuma sniegšanas termiņam, tiek sludināts jauns konkurss mērniecības darbu veikšanai.

"Rail Baltica" dzelzceļa trase Latvijā stiepjas aptuveni 260 km garumā, sākoties pie Lietuvas – Latvijas robežas un turpinās caur 10 pašvaldību teritoriju: Bauskas, Ķekavas, Olaines, Mārupes novadu, galvaspilsētu Rīgu, turpinoties Igaunijas virzienā caur Salaspils, Ropažu, Siguldas, Saulkrastu un Limbažu novadu.

"Rail Baltica" ir dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis – Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 km garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un diversificētu attīstību un konkurētspēju, lai ar ātru un videi draudzīgu dzelzceļa transporta satiksmi savienotu metropoles Tallinu - Rīgu - Kauņu - Varšavu – Berlīni.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Dzintars Workshop ražo dažādus metāla priekšmetus, kas pielāgoti klientu vajadzībām – pirts krāsnis, kazana krāsnis, ugunskura vietas, mēbeles un citus individuālus pasūtījumus. Uzzināsim, kā izvēlēties ugunskura vietu vai grilu, lai tas kalpotu ilgi? Ko svarīgi ņemt vērā, izvēloties pirts krāsni? 

Aktuālie piedāvājumi

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

2008. gadā REHAU prezentēja kompozītu materiālu logu profiliem RAU-FIPRO X. Lieliskās sistēmas GENEO logi un durvis atraduši vietu Latvijā daudzās ēkās, renovācijas projektos. Arī tagad REHAU turpina šo tradīciju. ARTEVO – māksla nepārtraukti attīstīt lieliskos risinājumus tālāk!

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

"Revonia" pazemes mājas, pirtis, pagrabi: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Vai esi kādreiz prātojis, kā dzīvoja pasaku un filmu varoņi hobiti? Tagad tas ir īstenojies! REVONIA ir realizējusi šādu pasaku/sapņu māju. "Revonia" ražo dzelzsbetona pazemes būves - mājas, pirtis, pagrabus. "Revonia" būves izceļas ar ļoti labu energoefektivitāti, jo tās tiek apbērtas ar viena metra zemes slāni, kas nodrošina visa veida aizsardzību.