Karstums ietekmē ceļu būvdarbus un atsevišķos objektos iespējami īslaicīgi masas ierobežojumi
Rīga, 2.aug., LETA. Pastāvīgi augsto gaisa temperatūru dēļ ceļu būvdarbu objektos, kuros tiek veikta virsmas apstrāde un tehnoloģija prasa bitumena emulsijas pielietošanu, vērojama bitumena kušana - bitumens, kas saista šķembas ar ceļa konstrukciju, uzkarst un kļūst mīksts, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas Valsts ceļi".
Līdz ar to transporta slodžu, it sevišķi smagā transporta, ietekmē būvdarbu laikā rodas risu izspiedumi, bedres, izsvīdumi un pastiprināta šķembu atdalīšanās.
Tāpēc, ņemot vērā ārkārtas apstākļus un, lai nodrošinātu būvdarbu kvalitāti, darbu pasūtītājs "Latvijas Valsts ceļi" piekrīt virsmas apstrādes objektos ļaut noteikt īslaicīgus autotransporta masas ierobežojumus būvdarbu laikā.
Masas ierobežojumi attieksies uz transportlīdzekļiem ar masu virs 20 tonnām, atsevišķos gadījumos virs 26 tonnām.
Ierobežojumi neattieksies uz sabiedrisko un operatīvo transportu.
26 tonnu masas ierobežojums sākot ar šīs dienas pēcpusdienu ieviests vietējā autoceļa Cempi-Brenguļi-Trikāta-Vijciems posmā no 6,9. līdz 15,7.kilometram. Tur tiek veikta divkārtu virsmas apstrādes būvniecība. Darbus veic SIA "8.CBR". Būvdarbus plānots pabeigt 10.augustā. Tik pat ilgi spēkā būs masas ierobežojumi.
Transports, kas smagāks par 26 tonnu būvdarbu objektu var apbraukt izmantojot šādus maršrutus: uz Valmieru no Trikātas ērtākais un īsākais ceļš ir izmantojot Strenči-Trikāta-Miega posmu Trikāta-Jaunvāles stacija un Valmiera-Smiltene ceļa posmu Jaunvāles stacija-Valmiera. Apbraukt tikai pašu remontposmu var izmantojot ceļa Strenči-Trikāta-Miega posmu Trikāta-Dutka un Valmiera-Brenguļi-Bikseja posmu Dutka-Brenguļi.
Ja vēl kādā objektā būvnieks pieņems lēmumu, ka šādi masas ierobežojumi ir nepieciešami, tad saskaņojot ar "Latvijas Valsts ceļiem" tiks izstrādāta apbraucamā ceļa shēma.
Kopumā augusta sākumā virsmas apstrāde notiek 30 objektos.