abc.lv skaitļos

Lietotāji online83
Aktīvie uzņēmumi27869
Nozares raksti2374
Ekspertu atbildes3041
Ķekavas apvedceļa projekta īstenošanai atsavinās zemi par 56 528 eiro : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Ķekavas apvedceļa projekta īstenošanai atsavinās zemi par 56 528 eiro

Ķekavas apvedceļa projekta īstenošanai atsavinās zemi par 56 528 eiro

Rīga, 3.apr., LETA. Satiksmes ministrija (SM) valsts galvenā autoceļa projekta "E67/A7 Ķekavas apvedceļš" īstenošanai atsavinās divas zemes vienības Ķekavas pagastā par 56 528 eiro, otrdien lēma valdība.

SM pirks nekustamā īpašuma "Mežagaņģi" zemes vienību 1,83 hektāru (ha) platībā Ķekavas pagastā, Ķekavas novadā, atbilstoši noteiktajam atlīdzības apmēram 27 816 eiro.

Tāpat tiks atsavināta nekustamā īpašuma "Meža Braueri" zemes vienība 1,94 ha platībā Ķekavas pagastā, Ķekavas novadā, atbilstoši noteiktajam atlīdzības apmēram 28 712 eiro.

Aģentūra LETA jau rakstīja, ka valdība 2016.gada martā atļāva sākt publiskās-privātās partnerības iepirkuma procedūru Ķekavas apvedceļa būvniecībai. Projektu potenciāli varētu finansēt ar Eiropas Investīciju bankas aizdevumu līdz 45% apmērā, Ziemeļu investīcijas bankas aizdevumu līdz 45% apmērā, kā arī privātā partnera ieguldījumu/subordinēto aizdevumu līdz 10% apmērā.

Banner 280x280

Iecerētā partnerības iepirkuma līguma termiņš ir 23 gadi no tā noslēgšanas dienas, tajā skaitā trīs gadi projektēšanas un būvniecības darbiem, bet 20 gadi - apsaimniekošanai. Projekta plānotais investīciju apmērs 23 gadu periodā ir 80 līdz 100 miljoni eiro. Partnerības iepirkuma līguma plānotā līgumcena noteikta 160,606 miljonu eiro apmērā bez pievienotās vērtības nodokļa.

Ķekavas apvedceļš sāksies pie Rīgas robežas līdz pieslēgumam pie autoceļa A7 Rīga-Bauska-Lietuvas robeža (Grenctāle). No kopumā 17,5 kilometru (km) garā apvedceļa trases 11,45 km būs divu brauktuvju ceļš ar četrām joslām. Uz apvedceļa būs četri divlīmeņa satiksmes mezgli, četri tuneļi, viens tilts, septiņi rotācijas apļi, papildu 16,2 km paralēlie ceļi, drošības barjeras, prettrokšņa siena, kā arī dažādi satiksmes organizācijas līdzekļi un papildu būves.

Pēc VAS "Latvijas valsts ceļi" paustā, vislielākā ceļa segas noslodze valstī ir uz Bauskas šosejas (A7). Šo ietekmi rada kravas transports (vilcēji ar puspiekabēm un kravas transports ar piekabi), kas intensīvi brauc pa Bauskas šoseju. Lielā noslodze ir viens no iemesliem, kāpēc tiek realizēts Ķekavas apvedceļa projekts.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un "heise marketing", SIA ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Trīs iemesli, kādēļ izvēlēties individuāli izgatavotu virtuves iekārtu

Trīs iemesli, kādēļ izvēlēties individuāli izgatavotu virtuves iekārtu

Individuāli izgatavota virtuves iekārta ļauj pilnībā izmantot telpas potenciālu – gan standarta, gan nestandarta plānojumos. Individuāli projektēta virtuve pielāgojas jums, nevis otrādi. Ja vēl šaubāties, vai ir vērts virtuves iekārtu izgatavot pēc jūsu individuālā pasūtījuma, uzzināsim 3 iemeslus, kādēļ tā būs labākā izvēle!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Latvijas Kompozītmateriālu asociācija paplašina darbību

Latvijas Kompozītmateriālu asociācija paplašina darbību

Latvijas Kompozītmateriālu asociācija, kas līdz šim darbojās kā Stikla šķiedras izstrādājumu ražotāju asociācija, paplašina darbības lauku, lai mērķtiecīgi uzlabotu Latvijas uzņēmējdarbības vidi dažādu veidu kompozītmateriālu izstrādājumu ražošanas nozarē. 14. augustā biedru pilnsapulcē ievēlēta jauna valde un vadītājs. Asociāciju turpmāk vadīs Gunārs Kosojs.

Izstāsti Latvijai