abc.lv skaitļos

Lietotāji online50
Aktīvie uzņēmumi25216
Nozares raksti1284
Ekspertu atbildes3041
LAU gar valsts ceļiem šogad iztīrījis 168 565 kubikmetrus grāvju : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

LAU gar valsts ceļiem šogad iztīrījis 168 565 kubikmetrus grāvju

LAU gar valsts ceļiem šogad iztīrījis 168 565 kubikmetrus grāvju

Rīga, 5.okt., LETA. Lai uzlabotu ūdens atvadi no ceļa seguma, "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) šogad veicis grāvju tīrīšanu 168 565 kubikmetru apmērā, aģentūru LETA informēja LAU komunikācijas speciāliste Maija Eglīte.

Ūdens atvades sistēmas sakārtošanas darbu laikā nomainītas bojātas caurtekas 3759 metru garumā, bet nomaļu grunts apauguma noņemšana veikta 65 588 kubikmetru apmērā.

Tāpat šogad uz valsts autoceļiem veikta greiderēšana vairāk nekā 81 412 kilometru apmērā un greiderējamā kārta atjaunota 12 214 kubikmetru apmērā. Iesēdumu un bedru labošana uz grants ceļiem veikta 190 817 kubikmetru apmērā, savukārt bedres uz asfalta segumiem saremontētas 277 533 kvadrātmetru apmērā.

Uz grants un melnā seguma autoceļiem, veikta krūmu pļaušana 52 hektāru apmērā, bet zāles pļaušana 380 hektāru apmērā. Tādējādi uzlabota pārredzamība autoceļu krustojumos un tiem pieguļošajās teritorijās.

Banner 280x280 Banner 280x280

Visi iepriekšminētie darbi uz valsts autoceļiem vēl turpinās.

Ceļu lietotāju ērtībai, ceļu uzturēšanas greideri, virsmas apstrādes un bedru remontbrigādes tehnika ir aprīkota ar GPS iekārtām, kam tiešsaistē var sekot līdzi "Latvijas Valsts ceļi" mājaslapas kartē un aplikācijā "Waze".

LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometri, no tiem 9092 kilometru autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometru ir grants autoceļu. Turklāt ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Svarīgā pētījumā vērtēs Latvijas būvniecības nozares digitalizācijas attīstību

Svarīgā pētījumā vērtēs Latvijas būvniecības nozares digitalizācijas attīstību

Turpinot iepriekš uzsākto izpēti par Latvijas būvniecības nozares digitalizācijas līmeni un Būves informācijas modelēšanas (BIM) risinājumu attīstību, SIA “BIM Solutions” sadarbībā ar Ekonomikas ministriju (EM), Latvijas nacionālo standartizācijas institūciju SIA “Latvijas standarts” un VAS “Valsts nekustamie īpašumi” uzsāk vērienīgu Latvijas būvniecības tirgus aptauju “BIM skaitīšana 2024”.

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.