Lidostā "Rīga" noslēgusies lidlauka infrastruktūras būvniecība un rekonstrukcija
Ekspluatācijā nodots uzbūvētais ātrās nobraukšanas manevrēšanas ceļš, kā arī skrejceļš ar atsevišķā posmā atjaunoto asfaltbetona segumu, ko pagājušā gada jūnijā sācis realizēt ceļu būves uzņēmums "Binders". Lidlauka infrastruktūras asfalta seguma maiņa veikta 5,7 kilometru kopgarumā – pieciem kilometriem skrejceļa sānu drošības joslām vairāk nekā septiņu metru platumā un atsevišķam 660 metru posmam visā skrejceļa platumā. Būvdarbu ietvaros tika izbūvētas arī drenāžas sistēmas un lietus ūdens kanalizācija, kā arī atjaunotas gaismekļu sistēmas, uzklāts horizontālais marķējums un apzaļumotas teritorijas. Lai neradītu pārtraukumus vai citus apgrūtinājumus lidlauka darbībai, visi būvdarbu tehnoloģiskie procesi lidlauka teritorijā notika naktīs, lidojumu starplaikā.
Aigars Sēja, ceļu būves uzņēmuma valdes priekšsēdētājs: "Būvniekiem projekta īstenošana bija sarežģīts, izaicinājumiem bagāts process. Būvdarbi notika naktīs lidlauka teritorijā, ko dienā reisu izpildei izmantoja lidmašīnas. Strādājām ar dzelžainu darbu izpildes grafiku, ievērojot noteikumu, ka teritorija, kur naktī veikti būvdarbi, no rīta jāatstāj lidaparātu lietošanas kārtībā. Bija jāīsteno cilvēkresursu, mehānismu un materiālu piegāžu ļoti precīza loģistika, un jāorganizē atšķirīga tehnoloģisko procesu izpildes sistēma nekā ierasti ceļu būvdarbos. Daudzi procesi, ko uz ceļiem īsteno ar starplaiku, lidostā nakts laikā tika paveikti vienā piegājienā, piemēram, skrejceļa vecā seguma frēzēšana un jaunā seguma ieklāšana. Pēc šāda principa tika īstenota ne vien esošās infrastruktūras rekonstrukcija, bet arī jaunā manevrēšanas ceļa būvniecība. "