Luksusa dzīvesveids katrā detaļā – no interjera mājās līdz firmas aromātiem
Luksuss nav tikai dārgs pulkstenis, auto vai grezna soma. Tas ir veids, kā tu dzīvo, kā jūties savā telpā, kā izskaties, kā smaržo tava diena. Tā ir spēja izvēlēties kvalitatīvas lietas un tās baudīt. Un tām ne vienmēr ir jābūt dārgām, bet jāspēj radīt sajūtu, ka viss tev apkārt ir harmonijā un tev tas ļoti patīk.
Mājās tas izpaužas sīkumos – kā gaisma krīt uz aizkariem, kā smaržo gaiss, gatavojot rīta kafiju, kā mīksts pleds silda tevi dīvānā pie filmas vai kā smaržo svaigi ziedi virtuvē. Arī smaržas piešķir personību, noskaņu un harmoniju. Viens no tādiem aromātiem ir HFC PARIS Devil’s Intrigue – maigs, bet spēcīgs. Sākumā tas atveras ar svaigām un sulīgām notīm, kas rada rotaļīgu pirmo iespaidu. Bet drīz vien atklājas koksnes un ziedu nianses, kas piešķir raksturu un siltumu.
Mājas – tava personiskā luksusa telpa
Luksuss sākas tur, kur tu jūties labi – mājās. Un nav svarīgi cik liela vai maza ir tava māja, un kas to iekārtojis, bet gan vai tā atspoguļo tevi. Lielākoties tas nozīmē tīras līnijas, dabiskus materiālus, labu apgaismojumu un pārdomātas detaļas.
Smaržai arī ir liela loma. Svaigs citruss no rīta dod enerģiju, bet siltas koksnes notis vakarā rada mieru. Citiem patīk svaigas veļas aromāts vai izvēdinātas telpas smarža. Katrai mājai ir savs aromāts un jums tas rada mieru, lai varētu atpūsties un uzlādēties.
Smarža kā personības spogulis
Ir cilvēki, kuriem smarža ir tikai aksesuārs, ko lieto dažreiz. Un ir tādi, kuri izvēlas aromātu kā ikdienas sabiedroto, kas vienmēr tiek uzpūsts, izejot no mājas, un paliek atmiņā citiem. Smaržas HFC PARIS Devil’s Intrigue rada tieši šādu efektu, jo to notis ir drosmīgas, intensīvas, un aromāts spēj ļoti labi noturēties.
Ne jau uzdrīkstēšanās padara cilvēku pamanāmu, bet enerģija, kas viņu pavada. To nevar iemācīties vai uzspiest. Cilvēki, kuriem piemīt šis dabiskais šarms, parasti nepūlas atstāt iespaidu, bet katrs sīkums viņu tēlā šķiet pārdomāts, kaut arī šķietami nejaušs. Ne visi spēj ienākt telpā un uzreiz radīt atmosfēru, ne ar vārdiem, bet ar to, kā tu nes sevi.
Luksuss, kas redzams ne tikai ar acīm
Mūsdienās luksuss nozīmē arī klusumu, tīrību un apzinātu izvēli. Piemēram, izvēlēties kvalitatīvu gultasveļu, skaistu kafijas krūzi vai labu aromātu nevis tāpēc, ka vajag, bet tāpēc, ka tas dod patīkamu sajūtu.
Luksuss ir tas brīdis, kad tu dari vienkāršas lietas, bet dari tās labi. Kad izvēlies vienu aromātu, kas kļūst par tavu sabiedroto, nevis desmit, kurus pēc nedēļas aizmirsti. Kad vakaros iededz sveci, nevis telefona ekrānu.
Detaļas, kas atšķir
Eleganci nevar nopirkt, jo to veido mazas, apzinātas izvēles. Kā tu sakārto galdu, kā tu izvēlies drēbes, kā tu sagaidi viesus. Luksuss ne vienmēr ir spožs – bieži tas nozīmē atturību, labu gaumi un spēju just mēru. Luksuss ir sajūta, kad viss ap tevi, kā smarža, apgaismojums, telpas interjers un apģērbs, saskan vienotā ritmā.
Tās ir nianses, kuras citi varbūt pat nepamana, bet tieši tās rada kopējo iespaidu. Šajās detaļās slēpjas cilvēka estētika – viņa spēja redzēt skaistumu ikdienā un to nemanāmi ienest arī citu pasaulē. Pat visvienkāršākā lieta var izskatīties grezni, ja tajā ir pārdomāts pieskāriens. Glīti salocīta sega, saskaņots trauku komplekts vai izvēlēts aromāts, kas piešķir telpai raksturu, veido īsto eleganci. Un varbūt tieši tas ir mūsdienu luksuss – nevis uzkrāt vairāk, bet izvēlēties mazāk, taču labāko.
Luksuss kā attieksme
Patiesais luksuss sākas nevis ar lietām, bet ar attieksmi. Tā ir vēlme dzīvot skaisti, bet bez pārspīlējumiem. Luksuss nav par izrādīšanos, bet par pārliecību. Tā ir spēja pamanīt vērtību niansēs, kā klusumā, kārtībā, sajūtā, ka viss ir savā vietā. Tas ir arī miers, kad tu vairs neskrien pēc iespaidiem, bet baudi to, kas tev jau ir. Tas nozīmē rūpēties par vidi ap sevi, par cilvēkiem, ar kuriem esi, un par sevi pašu.







