"Maxima XXX" veikalā tirdzniecības centrā "Akropole" inovācijās investēts apmēram miljons eiro
Rīga, 27.marts, LETA. Jaunajā "Maxima XXX" lielveikalā multifunkcionālajā centrā "Akropole", kas tiks atvērts aprīlī, investīcijas dažādās inovācijās veido aptuveni vienu miljonu eiro, aģentūru LETA informēja SIA "Maxima Latvija".
Veikalā būs ieviesta virkne jaunumu un digitālu inovāciju, kas uzlabos iepirkšanās pieredzi klientiem un atvieglos ikdienu darbiniekiem.
"Maxima XXX" veikals "Akropolē" ir līdz šim grandiozākais uzņēmuma projekts, kas būs viens no modernākajiem mazumtirdzniecības tīkla veikaliem visā Baltijā. Jaunumi un inovācijas, kas ietvers gan plašu preču sortimentu, gan dažādus tehnoloģiskus un digitālus risinājumus, ir veidoti, lai pilnveidotu klientu pieredzi, kā arī darbinieku ērtības. Šis arī būs līdz šim lielākais "Maxima" veikals Latvijā, piedāvājot virkni produktus, rūpniecības preces un gatavos ēdienus, kas būs pieejami tikai šajā veikalā," sacīja "Maxima Latvija" valdes locekle Kristīne Āboltiņa.
Pateicoties jaunākās paaudzes digitālajām video tehnoloģijām, veikalā tiks ieviesti inteliģenti risinājumi preču atlikuma monitoringa sistēmai, kas automātiski ziņos darbiniekiem par pieprasītāko preču plauktu piepildījumu, lai nodrošinātu šo preču nepārtrauktu pieejamību veikala plauktos.
Rūpējoties par pārtikas atkritumu samazināšanu, veikalā tiks izmantota digitalizēta sistēma preču derīguma termiņa automātiskam monitoringam, kas palīdzēs savlaicīgi identificēt pārtikas produktus, kam tuvojas derīguma termiņa beigas, tādējādi samazinot pārtikas preču atkritumu daudzumu.
Šis "Maxima XXX" veikals būs pirmais veikals Baltijā, kurā tiks ieviestas elektroniskās cenu zīmes vairākiem tūkstošiem preču, nodrošinot pārskatāmu, aktuālu un precīzu informāciju pircējiem, kā arī atvieglojot darbinieku ikdienu.
Tāpat "Maxima XXX" veikalā tiks uzstādīts lielākais skaits pašapkalpošanās kasu, kuras tiks izvietotas pēc jauna prototipa, lai nodrošinātu vēl ērtāku un ātrāku norēķinu par pirkumiem.
Veikala darbiniekiem būs pieejamas viedierīces, lai operatīvāk pārvaldītu darbu veikalā - rindas pie kasēm, preču derīguma termiņus, kā arī operatīvi veiktu citas darbības saistība ar tiešajiem darba pienākumiem.
Klientu ērtībām, veikalā būs izvietoti virkne interaktīvie ekrāni, digitalizējot informāciju par aktuālākajiem jaunumiem, dažādiem partneru piedāvājumiem, prezentējot tematisku saturu katrā nodaļā.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka iepirkšanās un izklaides centru "Akropole" Rīgā atklās šogad 4.aprīlī. Tirdzniecības centra 170 nomnieku vidū būs gan modes un dzīvesstila preču veikali, gan dažādu pakalpojumu sniedzēji, restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā būs arī "Maxima XXX" lielveikals, autostāvieta 2300 automašīnām, kā arī Igaunijas kinoteātris "Apollo Kino" ar deviņām kinozālēm, tostarp divām kinorestorāna zālēm, kura izveidē tiks investēti septiņi miljoni eiro.
Tostarp kompānijā atzīmēja, ka tirdzniecības centrā "Akropole", piemēram, būs Baltijā pirmais multizīmolu veikals "Van Graaf", kā arī modes preču veikals "Oysho", apavu veikals "Deichmann" un sporta preču veikals "USC".
Kopējās investīcijas "Akropoles" būvniecībā bija plānotas 177 miljonu eiro apmērā, tostarp "SEB bankas" aizdevums ir 106,5 miljonu eiro apmērā.
"Maxima Latvija" apgrozījums 2017.gadā bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa palielinājās par 93,9%, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.
"Maxima Latvija" pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai "Lincoln Land Erste B.V". Uzņēmuma veikalu tīklu veido četru formātu 161 tirdzniecības vietas - seši "Maxima XXX", 24 "Maxima XX", 128 "Maxima X" un trīs "MaximaExpress".