Nākamnedēļ plāno sākt informatīvo kampaņu par elektroenerģijas tirgus atvēršanu
Kā šodien preses konferencē informēja AS "Sadales tīkls" valdes loceklis Ilvars Pētersons, reklāmām radio, televīzijās un publikācijām medijos paredzēts izlietot līdz 100 000 eiro.
Lielu daļu informatīvās kampaņas īstenos "Sadales tīkla" darbinieki, kas ikdienā tiekas ar klientiem. Viņu uzdevums būs informēt klientus un atbildēt uz klientu jautājumiem par to, kas notiks no 1.aprīļa.
Papildu resursi nebūs nepieciešami, arī informējot klientus internetā un sociālajos tīklos, kur "Sadales tīkls" jau aktīvi darbojas.
Plānots izdot informatīvo bukletu gan latviešu, gan krievu valodā, kas tiks dalīts klientiem.
Pētersons precīzi neatbildēja, cik daudz klientu būs informēti par to, kā rīkoties, atlikušo nepilnu divu mēnešu laikā līdz 15.martam, kad jābūt noslēgtiem līgumiem ar elektrības tirgotāju. Taču viņš uzsvēra, ka uzņēmums cer sasniegt maksimāli visus klientus.
Uzņēmuma pārstāvis norādīja, ka kampaņas izdevumus neplāno iekļaut "Sadales tīkla" tarifos, kas veido daļu no elektrības gala cenas.
Jau ziņots, ka valdība šonedēļ, 21.janvārī, atbalstīja Elektroenerģijas tirdzniecības un lietošanas noteikumus, kas paredz, ka līdz ar elektroenerģijas tirgus pilnīgu atvēršanu no 2014.gada 1.aprīļa apmēram 870 000 mājsaimniecībām būs iespēja kļūt par aktīvām elektroenerģijas tirgus dalībniecēm un pirkt elektrību brīvajā tirgū, izvēloties sev izdevīgāko piedāvājumu.
Savukārt tiem lietotājiem, kuri nevēlēsies mainīt tirgotāju vai izskatīt citus piedāvājumus, esošie līgumi nebūs jāpārslēdz.
Rīga, 23.janv., NOZARE.LV.
Foto:shoutabyss/Flickr