Pagaidu tilts pār Gauju Valmieras centrā būs gatavs decembrī

Šonedēļ tiks uzsākta pāļu dzīšana pagaidu tilta būvniecībai pār Gauju Valmieras centrā. Valmierieši jau pamanījuši, ka upes kreisajā krastā uzņēmuma, kam konkursa rezultātā uzticēts veikts Gaujas tilta Valmieras centrā rekonstrukciju, pārstāvji iekārtojuši būvlaukumu, kur atradīsies ne tikai tehnika un nepieciešamie materiāli un mitināsies strādnieki. Līdztekus tam turpinās pievadceļu izbūve.

Plānots, ka pagaidu tilts būs no trīs daļām, tiks balstīts uz pāļiem un abos krastos. Tam būs asfalta segums. Tiltam būs divas braukšanas joslas un viena gājēju josla. Satiksme uz pagaidu tilta būs atļauta gan vieglajam transportam, gan sabiedriskajam, izņemot smagās transporta vienības. No nākamā gada braukšana pār pagaidu tiltu būs liegta arī tām smagā transporta vienībām, kam tas pašlaik ļauts ar pašvaldības izsniegtām caurlaidēm.

Tiklīdz pagaidu tilts būs sagatavots izmantošanai, pilsētas centrā tiks slēgts pašreizējais tilts pār Gauju, jo ziemas sezonā notiks tā demontāža līdz pat balstiem. Vienlaikus ziemas mēnešos rūpnīcā tiks gatavoti jaunā tilta elementi, kas tiks montēti nākamā gada vasarā.

Tilta rekonstrukciju plānots pabeigt 13 mēnešu laikā no darbu uzsākšanas.

Jau ziņots, ka Valmieras pilsētas pašvaldība noslēgusi līgumu par Gaujas tilta rekonstrukciju Valmierā. Konkursa rezultātā darbus uzticēts veikt Latvijas - Lietuvas kopuzņēmumam "Viadukts".

Konkursā kopumā tika saņemti četri piedāvājumi.

Gaujas tilta rekonstrukcija varētu būt viens no sarežģītākajiem projektiem, kāds tiks īstenots pilsētā, jo tas atrodas pašā centrā un ir galvenā maģistrāle, kas savieno abas tās daļas. Šo projektu pašvaldība īstenos, piesaistot Eiropas Reģionālā attīstības fonda finansējumu. Paredzēts, ka rekonstrukcijas gaitā tiks pilnībā nomainīta tilta brauktuves konstrukcija. Jaunie trotuāri abās tilta pusēs tiks veidoti 2,5 metrus plati, lai vietas pietiktu arī riteņbraucējiem, bet brauktuve būs astoņus metrus plata.

Tilta rekonstrukcijas projektu izstrādājusi SIA "Projekts 3". Tā kā tilta nesošā konstrukcija rekonstrukcijas gaitā netiks mainīta, bet uzlabota, ir ierobežotas iespējas mainīt tilta arhitektonisko veidolu. Tomēr projekta autori piedāvā pārmaiņas veikt, izmantojot rekonstrukcijā oriģinālus apgaismes ķermeņus, tilta margas. No vairākiem arhitekta piedāvātajiem variantiem iepriekš lielāko atbalstu izpelnījās "V" burta formas apgaismes stabu konstrukcija, kurā stabi izvietoti kā ribojums, tunelis, ar ieliekumu brauktuves virzienā.

Informāciju sagatavoja Inese Pabērza, Valmieras pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļas vadītāja.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Aktuālie piedāvājumi

Parkets, grīdas dēļi un koksnes vecināšana

Parkets, grīdas dēļi un koksnes vecināšana

"Vidrižu Atvari" kopš 1998. gada ražo kvalitatīvu oša un ozolkoka parketu, kā arī ozola grīdas dēļus. Uzņēmums izmanto tikai Latvijā iegūtus, ekoloģiski tīrus izejmateriālus un tehnoloģiskajā procesā neizmanto ķīmiskus palīgmateriālus.

Aktualitātes

Uzņēmējs runā