abc.lv skaitļos

Lietotāji online45
Aktīvie uzņēmumi25217
Nozares raksti1284
Ekspertu atbildes3041
Par teju 2,5 miljoniem eiro būvē papildu dzelzceļa sliedes uz Liepājas ostu : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Par teju 2,5 miljoniem eiro būvē papildu dzelzceļa sliedes uz Liepājas ostu

Par teju 2,5 miljoniem eiro būvē papildu dzelzceļa sliedes uz Liepājas ostu

Rīga, 31.janv., LETA. Lai uzlabotu dzelzceļa sastāvu manevrēšanas ātrumu un drošību, tiek veikta papildu dzelzceļa posma izbūve starp Liepājas ostu un pilsētas dzelzceļa staciju, kas izmaksās teju 2,5 miljonus eiro, aģentūru LETA informēja Liepājas speciālās ekonomiskās (SEZ) zonas pārvalde sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Ratniece-Kadeģe.

Projekta "Liepājas ostas sauszemes pievadceļu attīstība" mērķis ir novērst problemātisko punktu radītos ierobežojumus Eiropas transporta tīkla infrastruktūras darbībā, realizējot ostas sauszemes pievadceļu attīstības pasākumus.

Dzelzceļa pievadceļa būvniecības darbu gaitā ir sākta papildu savienojuma izbūve starp Liepājas ostas Rietumu parku un Liepājas staciju.

"Projekta īstenošana, pieaugot ostas kravu apgrozījumam, ļaus papildus nenoslogot Raiņa ielas dzelzceļa pārbrauktuvi un mazinās autotransporta satiksmes ierobežojumus," skaidroja Liepājas SEZ pārvaldnieka vietnieks infrastruktūras jautājumos Arnis Mazalis.

Banner 280x280 Banner 280x280

Darbus veic SIA "Fima" sadarbībā ar apakšuzņēmējiem SIA "Thales Latvija" un SIA "RKF Transceltnieks", kas iesniedza saimnieciski izdevīgāko un ekonomiski pamatotāko piedāvājumu ar zemāko cenu. Pašlaik darbi norit atbilstoši laika grafikam un ziemas apstākļu ietekme ir nenozīmīga. Darbi saskaņā ar līgumu jāveic 270 dienu laikā, bet līguma summa ir 2 495 646 eiro, neskaitot pievienotās vērtības nodokli.

Dzelzceļa pārbūves darbi ir plānoti loģiskā secībā, lai risinātu identificētās problēmas un palielinātu dzelzceļa pievadceļu kravu caurlaides spējas kapacitāti, skaidroja Ratniece-Kadeģe.

"Vēl viena paralēla dzelzceļa posma izbūve starp Liepājas ostu un Liepājas dzelzceļa staciju uzlabos vagonu padošanas ātrumu un ļaus samazināt pārbrauktuves slēgšanas laika intervālus," piebilda Mazalis.

Kopumā līdz 2019.gada beigām projekta "Liepājas ostas sauszemes pievadceļu attīstība" īstenošanas gaitā plānots izbūvēt un rekonstruēt sliežu ceļus 2632 metru garumā, tais skaitā 1815 metri ir jaunbūvējami sliežu ceļi, bet 817 metri pārbūvējami.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Kas ir ceļa servitūts? Skaidro RSU Lekt. PhD Jolanta Dinsberga: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Ko darīt, ja īpašumam nav piekļuves pie ceļa? Vai var izmantot kaimiņa zemes gabalā jau esošu ceļu vai izbūvēt jaunu? Šādos gadījumos var noformēt ceļa servitūtu. Kā to izdarīt juridiski pareizi, video skaidro Rīgas Stradiņa universitātes RSU Sociālo zinātņu fakultāte docētāja, šķīrējtiesnese, juriste Ph. D. Jolanta Dinsberga, kura par šo tēmu veica promocijas darbu.