Uzzini savas patērētāja tiesības!
Lai aizsargātu patērētāju tiesības 1998.gadā tika nodibināts Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, kura galvenais uzdevums ir, uzraugot preču tirdzniecību un pakalpojumu sniegšanu, nodrošināt patērētājiem nepieciešamo informāciju un palīdzēt risināt konfliktus.
Semināra mērķis Informēt patērētājus par viņu tiesībām un veicināt ražotājiem, importētājiem, izplatītājiem un piegādātājiem apzināties savas tiesības un atbildības, saskaņā ar Latvijas un ES normatīvo aktu prasībām, un nodrošināt informāciju, lai uzņēmēji varētu rast atbildes uz jautājumiem, ar kuriem jāsaskaras uzņēmējdarbības īstenošanas laikā, bet privātpersonām – ar ikdienā radušamies konfliktiem. Seminārā sīkāk tiks apskatīti šādi jautājumi: * atērētāju tiesību aizsardzības likums - patērētāju tiesības, uzņēmēju pienākumi, atbilstība līguma noteikumiem * patērētāju sūdzību izskatīšanas kārtība šobrīd un izstrādātais modelis patērētāju sūdzību izskatīšanai nākotnē * eiropas Komisijas apstiprinātais direktīvas priekšlikums par patērētāju tiesībām * netaisnīgu līguma noteikumu regulējums Latvijā un PTAC galvenie pieņemtie lēmumi * jauni Ministru Kabineta noteikumi par patērētāju kreditēšanu * negodīgas komercprakses aizlieguma likuma ievērošana ikdienas saskarsmē ar patērētāju * patērētāju tiesību aizsardzības centra pilnvaras Laiks, vieta, pieteikšanās Seminārs notiks 2008. gada 16. decembrī, plkst. 10.00 – 13.15 Latvijas Zinātņu akadēmijas telpās (Akadēmijas laukumā 1, Sapulču zālē, II stāvs) Lektore: Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore Baiba Vītoliņa Darba kārtība: 9.45 - 10.00 dalībnieku reģistrācija. 10.00 - 11.20 lekcija 11.20 - 11.40 kafija 11.40 - 13.00 lekcija, jautājumi, diskusijas Pieteikties pa tālruni: 67792085 vai 26794168 Vietu skaits ierobežots, pieteikties savlaicīgi.