abc.lv skaitļos

Lietotāji online35
Aktīvie uzņēmumi27362
Nozares raksti2374
Ekspertu atbildes3041
Pirmā "Rail Baltica" Latvijas posma dzelzceļa līnijas būvprojekta konkursā saņemti seši pieteikumi : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Pirmā "Rail Baltica" Latvijas posma dzelzceļa līnijas būvprojekta konkursā saņemti seši pieteikumi

Pirmā

Rīga, 1.marts, LETA. Pirmā dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" Latvijas posma būvprojekta konkursā saņemti seši pieteikumi, liecina "RB Rail" publicētā informācija.

Pieteikumu iesnieguši tādi uzņēmumi un apvienības kā "AIA Latvia Mainline Riga", "Consortium Setec - Typsa - Tuc Rail - Rem Pro", "Grid International Consulting Engineers S.A.", "Idom - Ineco", "Obermeyer Planen + Beraten GmbH" un "Systra/Cowi Mainline through Riga JV".

Līdz ar to sākusies iepirkuma otrā kārta, kurā notiek kandidātu piedāvājumu izvērtēšana.

Iepirkums "Būvprojektēšanas darbi un autoruzraudzība centrālajam sliežu ceļa posmam caur Rīgu" izsludināts janvāra beigās. Tas paredz būvprojekta izstrādi dzelzceļa līnijas izveidei vairākos posmos Rīgā un tās apkārtnē ar kopējo garumu 57 kilometri - posmiem Upeslejas-Rīgas Centrālā dzelzceļa stacija, Torņkalns-Imanta, lidosta "Rīga"-Misas upe.

Banner 280x280

Šī iepirkuma mērķis ir projektēšanas un projektēšanas uzraudzības pakalpojumu nodrošināšana dzelzceļa līnijas posmā caur Rīgu.

Pērn decembra beigās tika izsludināti pirmie dzelzceļu līnijas būvprojektu iepirkumi Igaunijā (no Pērnavas līdz Raplai) un Lietuvā (no Kauņas līdz Ramīgalai).

"RB Rail" ir daudznacionāls Igaunijas, Latvijas un Lietuvas kopuzņēmums, kas tika izveidots, lai īstenotu "Rail Baltica" projektu. "RB Rail" ir centrālais "Rail Baltica" projekta koordinators. Tā galvenie uzdevumi ir dzelzceļa projekta izstrāde, būvniecība un mārketinga aktivitāšu realizācija.

"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Plānots, ka pa jauno dzelzceļa līniju pasažieru vilcienu ātrums varēs sasniegt 240 kilometrus stundā, bet kravas vilcienu - 120 kilometrus stundā.

Jaunākie dati liecina, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un "heise marketing", SIA ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Ko ņemt vērā, iegādājoties zemi būvniecībai?

Ko ņemt vērā, iegādājoties zemi būvniecībai?

Zemes iegāde mājas būvniecībai ir ļoti nopietns solis, tādēļ ir svarīgi rūpīgi izsvērt visus faktorus, lai nenopirktu “kaķi maisā”. Lai nākotnē izvairītos no nepatīkamiem pārsteigumiem, ir jāņem vērā vairāki būtiski faktori, kas var ietekmēt gan būvniecības procesu, gan arī jūsu turpmāko dzīves kvalitāti šajā īpašumā.

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Kā attīstīt saules enerģiju, saglabājot bioloģisko daudzveidību 

Kā attīstīt saules enerģiju, saglabājot bioloģisko daudzveidību 

Vidzemes plānošanas reģions pievienojies jaunā starptautiskā projektā BiodIvErSe, kura mērķis ir veicināt ilgtspējīgu saules enerģijas attīstību, vienlaikus aizsargājot dabu un bioloģisko daudzveidību. Projekts apvieno partnerus no septiņām valstīm un tiek īstenots ar Interreg Europe programmas atbalstu. 

Izstāsti Latvijai