abc.lv skaitļos

Lietotāji online83
Aktīvie uzņēmumi27222
Nozares raksti2374
Ekspertu atbildes3041
Pirmā "Rail Baltica" Latvijas posma dzelzceļa līnijas būvprojekta konkursā saņemti seši pieteikumi : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Pirmā "Rail Baltica" Latvijas posma dzelzceļa līnijas būvprojekta konkursā saņemti seši pieteikumi

Pirmā

Rīga, 1.marts, LETA. Pirmā dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" Latvijas posma būvprojekta konkursā saņemti seši pieteikumi, liecina "RB Rail" publicētā informācija.

Pieteikumu iesnieguši tādi uzņēmumi un apvienības kā "AIA Latvia Mainline Riga", "Consortium Setec - Typsa - Tuc Rail - Rem Pro", "Grid International Consulting Engineers S.A.", "Idom - Ineco", "Obermeyer Planen + Beraten GmbH" un "Systra/Cowi Mainline through Riga JV".

Līdz ar to sākusies iepirkuma otrā kārta, kurā notiek kandidātu piedāvājumu izvērtēšana.

Iepirkums "Būvprojektēšanas darbi un autoruzraudzība centrālajam sliežu ceļa posmam caur Rīgu" izsludināts janvāra beigās. Tas paredz būvprojekta izstrādi dzelzceļa līnijas izveidei vairākos posmos Rīgā un tās apkārtnē ar kopējo garumu 57 kilometri - posmiem Upeslejas-Rīgas Centrālā dzelzceļa stacija, Torņkalns-Imanta, lidosta "Rīga"-Misas upe.

Banner 280x280 Banner 280x280

Šī iepirkuma mērķis ir projektēšanas un projektēšanas uzraudzības pakalpojumu nodrošināšana dzelzceļa līnijas posmā caur Rīgu.

Pērn decembra beigās tika izsludināti pirmie dzelzceļu līnijas būvprojektu iepirkumi Igaunijā (no Pērnavas līdz Raplai) un Lietuvā (no Kauņas līdz Ramīgalai).

"RB Rail" ir daudznacionāls Igaunijas, Latvijas un Lietuvas kopuzņēmums, kas tika izveidots, lai īstenotu "Rail Baltica" projektu. "RB Rail" ir centrālais "Rail Baltica" projekta koordinators. Tā galvenie uzdevumi ir dzelzceļa projekta izstrāde, būvniecība un mārketinga aktivitāšu realizācija.

"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Plānots, ka pa jauno dzelzceļa līniju pasažieru vilcienu ātrums varēs sasniegt 240 kilometrus stundā, bet kravas vilcienu - 120 kilometrus stundā.

Jaunākie dati liecina, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un "heise marketing", SIA ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Ilgtspējīgi un ekonomiski izdevīgi risinājumi ar "GLASBORD" paneļiem 

Ilgtspējīgi un ekonomiski izdevīgi risinājumi ar

Nozarēs, kur nepieciešams ievērot augstākās higiēnas prasības – pārtikas ražošanā, farmācijā, veselības aprūpē un citās industrijas –, būtiska nozīme ir pareizai sienu un griestu apdarei. "GLASBORD" sienu un griestu paneļi ir progresīvs risinājums, kas nodrošina ne tikai augstu izturību, bet arī izcilu higiēnu un ērtu uzturēšanu.

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai