Spēles elements interjerā
Pirms apmēram 50 gadiem radusies tendence, kad objektos un mēbelēs tika iestrādāts spēles elements, atkal atgriežas modē.
Arvien biežāk dizaineri sāk uzticēties spēles un pasaku elementam. Tos var nosaukt par sava veida laimīgajiem pieaugušajiem, kuri savā veidā paši var atgriezties bērnībā un spēlēties ar dažādiem pasaku un spēļu elementiem, atdzīvinot arī komisku, videospēļu un citus tēlus un iestrādājot tos interjerā.
Tāda sajūta, ka dizaineri ne visai laimīgajā vēstures un ekonomiskajā situācijā vēlas palīdzēt no jauna atklāt jautrības un prieka nozīmi, kā arī spēju domāt vieglas domas un ironizēt.
Piemēram, Gaetāno Peše ir izveidojis dīvānu, kurš atgādina āksta cepuri un aicina atcerēties cirku un klaunus. Viņš uzsver, ka āksta loma bija dramatiskus un negatīvus notikumus parādīt citā gaismā, uzsverot to pozitīvo nozīmi, kā arī ironizējot par skumjo un sāpīgo. Tāpēc arī viņa izveidotā dīvāna mērķis esot līdzīgs, lai drūmajā ikdienā ienestu prieku un veselīgu ironiju.
Turpretī citi dizaineri vienkārši vēlas atgriezties bērnībā vai atceras svus hobijus, piemēram, izveidojot krēslu-futbolbumbu. Emanuēla Garbin un Mario Delorto piedāvā skapi "Lielā krustvārdu mīkla" un stāsta, ka krustvārdu mīklas viņiem atgādina bērnībā pavadītās dienas pie vārdu minēšanas.
Citi mākslinieki atkal izmanto slavenos Disneja vai citus pasaku tēlus un oriģinālā viedā tos iestrādā mēbelēs vai telpu dizainā.
Ilze Mežniece