Autors: Publicitātes foto
Bojāts ceļa segums un negaidīti šķēršļi var neparedzēti traumēt riepas. Riepas remonts ar diegu ir salīdzinoši ātrs un vienkāršs veids, kā salabot nelielus caurdurtus bojājumus riepu protektorā, tomēr šī metode nebūs piemērota visos gadījumos, un tā būtu vērtējama kā remonta metode ārkārtas situācijās.
Kā notiek bojātas riepas remonts ar diegu?
Riepas remonts ar diegu ietver specializēta remonta diega ievadīšanu bojājuma vietā. Lai veiktu remontu, vispirms bojātā vieta ir jāatīra un nedaudz jāpaplašina, labākas saķeres nodrošināšanai ar diegu. Tikai pēc tam, izmantojot specializētu adatas formas rīku, no augstas izturības gumijas un šķiedru materiāla izgatavoto diegu iespiež bojājuma vietā. Ne visi remonta diegi ir pašlīmējoši, tādēļ var būt nepieciešams labojuma vietu pārklāt arī ar līmi.
Kādēļ riepas remonts ar diegu nav efektīvākā remonta metode?
Visbiežāk šo remonta metodi uzskata par pagaidu risinājumu, kas ļauj strauji atgriezties uz ceļa un turpināt kustību, līdz ir iespējams veikt pilnvērtīgu
riepas remontu vai riepas nomaiņu.
Riepas remonts ar diegu ļauj veikt virspusēju remontu un nebūs piemērots visos gadījumos. Turklāt papildus jāņem vērā ātruma un slodzes ierobežojumi, kā arī neparedzamu bojājumu risks.
Autors: Publicitātes foto
Ierobežota lietojamība
Riepas remonts ar diegu būs piemērots tikai nelieliem un caurdurtiem bojājumiem:
- kuru diametrs nepārsniedz 6 mm;
- kuri atrodas riepas protektora daļā;
- kas radušies no asiem priekšmetiem, piemēram, naglām, strūvēm vai stikla lauskām;
- kuri nav deformējuši riepas iekšējo struktūru;
- kas ir vienkārši bez plaisām vai plīsumiem.
Sarežģītākiem bojājumiem vai bojājumiem, kas atrodas riepu sānos, šī metode nebūs piemērota.
Ātruma un slodzes ierobežojumi
Ar šādu metodi labotām riepām var nobraukt ne vairāk par 80 km, ievērojot ātruma ierobežojumu – 80 km/h. Ar diegu remontētai riepai ir regulāri jāpārbauda gaisa spiediens, lai pārliecinātos, ka riepas labotā vieta ir hermētiska un neveidojas gaisa noplūdes. Pamanot gaisa zuduma pieaugumu, riepa ir jānomaina.
Autors: Publicitātes foto
Var novērst tikai virspusējus bojājumus
Bojājuma rašanās brīdī riepā var iekļūt mitrums, ka veicinās tērauda kordu bojāšanos, kas, savukārt, var ierosināt citus bojājumus. Veicot remontu ar diegu, nav nepieciešams riepu nomontēt, tādēļ nav iespējams pārbaudīt bojājuma ietekmi uz riepas kopējo veiktspēju.
Kam uzticēt riepas remontu ar diegu?
Ja remonta diegs ir uzstādīts nepareizi vai nekvalitatīvi, riepa zaudēs gaisu un var kļūt bīstama, jo palielinās tās pārsprāgšanas risks uz ceļa. Tādēļ
riepas remonts ar diegu ir jāuztic zinošiem speciālistiem, kas zina, kā pareizi sniegt šo
pakalpojumu.
MMK Riepu serviss piedāvā pilnu riepu servisa pakalpojumu klāstu. Mūsu speciālisti kvalitatīvu riepu remontu var veikt 20–30 minūšu laikā, piedāvājot riepu remontu ar diegu vai ielāpu, kā arī bojātu ventiļu nomaiņu. Vairāk par servisa pakalpojumiem var uzzināt servisa mājas lapā
www.mmkriepas.lv.