Rīgas domē apspriedīs situāciju par slēgto Deglava ielas pārvadu
Rīga, 29.apr., LETA. Šodien plkst.9 Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vadims Baraņņiks (S) organizē darba sanāksmi par situāciju saistībā ar satiksmei slēgto Augusta Deglava ielas pārvadu, kurā plānots piedalīties Valsts policijas, Rīgas domes Satiksmes departamenta un uzņēmuma "Rīgas satiksme" pārstāvjiem.
Tikšanās norisināsies Rātsnama 317. kabinetā. Pēc sanāksmes - ap plkst. 9.30 - amatpersonas informēs par lemto un atbildēs uz žurnālistu jautājumiem.
Jau ziņots, ka 25.aprīļa rītā plkst.5 satiksmei tika slēgts Augusta Deglava ielas pārvads Rīgā, kā rezultātā būtiski tika mainīti sabiedriskā transporta maršruti.
Kā iepriekš informēja Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis, tilts tiks slēgts līdz brīdim, kad Rīgas dome iesniegs Būvniecības valsts kontroles birojam (BVKB) dokumentus, lai BVKB varētu pārliecināties par šī objekta drošību.
Patlaban viss liecinot, ka tilts apdraud sabiedrības drošību, tāpēc pieņemts šāds lēmums, skaidroja Ķuzis. Tilts būs slēgts automašīnām, sabiedriskajam transportam un operatīvajam transportam. Patlaban pār tiltu var pārvietoties gājēji un velobraucēji.
Savukārt Baraņņiks norādīja, ka dome nav izpratusi, kādus dokumentus BVKB vēlas saņemt un kāpēc BVKB neņem vērā sertificēta Rīgas Tehniskās universitātes profesora slēdzienu par to, ka tilts ir drošs. Arī Rīgas būvvalde, kas ir atbildīga par tehnisko stāvokli, paudusi, ka tiltu var ekspluatēt, norādīja domes priekšsēdētāja vietnieks.
"Satiksmes departaments darīja visu nepieciešamo, lai pārliecinātu Valsts policiju un BVKB par to, ka tilts ir drošs, taču mums neizdevās pārliecināt. Tālākais jau ir policijas atbildība, kā tiks organizēta satiksme," norādīja Baraņņiks.
Tikmēr SIA "Rīgas satiksme" paziņojusi, ka lēmums slēgt satiksmei Augusta Deglava ielas pārvadu uzņēmumam ik dienu rada papildu izmaksas 5000 eiro apmērā, aģentūrai LETA pastāstīja uzņēmuma pārstāve Baiba Bartaševiča.
Papildu izmaksas rodoties tehnisku iemeslu dēļ, proti, tā kā transportlīdzekļiem jāizmanto apvedceļi, tiek veikti lielāki attālumi, kas prasa papildu degvielas patēriņu un palielina amortizācijas izmaksas.
Tāpat uzņēmums novērojis, ka pirmajās dienās pēc pārvada slēgšanas koriģētajos maršrutos samazinājies pasažieru skaits.