"Rīgas namu pārvaldnieks" maijā piedāvās iespēju slēgt izlīgumus, nemaksājot līgumsodu
Pašvaldības SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) maijā piedāvās saviem klientiem, kuriem izveidojies parāds par saņemtajiem pakalpojumiem, iespēju noslēgt izlīgumu par pakāpenisku parāda atmaksu, dzēšot līgumsodu 100% apmērā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma preses sekretārs Krists Leiškalns.
Noslēgt izlīgumu varēs visos RNP klientu apkalpošanas centros, sākot no maija mēneša pirmās darba dienas, 6.maija, līdz 31.maijam.
Noslēdzot izlīgumu noteiktajā laikā, tiks sagatavots individuāls parāda atmaksas grafiks ar maksimālo termiņu līdz 24 mēnešiem. Aprēķinot maksājuma apmēru, tajā netiks iekļauts līgumsods jeb kavējuma nauda, kas izveidojies līdz izlīguma noslēgšanas brīdim. Pēc pilnīgas pamatparāda summas atmaksas aprēķinātais un nesamaksātais līgumsods tiks dzēsts 100% apmērā.
Kā ziņots, RNP patlaban klienti par dažādiem saņemtajiem pakalpojumiem ir parādā 35 miljonus eiro, kas ir par 2,85 miljoniem eiro mazāk nekā 2013.gada septembrī, kad parāda apjoms sasniedza 38,4 miljonus eiro. Par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem pilnībā nav norēķinājušies 46 000 klientu.
Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Antonovs uzsver: "Neraugoties uz to, ka primārais uzņēmuma uzdevums ir dzīvojamo māju apsaimniekošana, mums kā vairāku tūkstošu māju pārvaldniekam ir jāņem vērā aizvadīto gadu ekonomiskās grūtības, kā arī šodienas sociālekonomiskā realitāte. Līdz ar to liels mūsu darba apjoms jāvelta parādnieku skaita mazināšanai, veidojot pieejamus nosacījumus klientiem parādsaistību sekmīgai noslēgšanai. Ar izlīgumu akciju mēs sniedzam iespēju apzinīgajiem, bet īslaicīgās finanšu grūtībās nonākušajiem klientiem izkļūt no parādiem, nemaksājot soda naudu. Uzsākot šo akciju, aicinu ikvienu uzņēmuma klientu, kuram kādu iemeslu dēļ izveidojies parāds, izmantot šo iespēju."
"Rīgas namu pārvaldnieks" ir Latvijas lielākais namu apsaimniekošanas uzņēmums. Tas tika izveidots, apvienojot 15 pašvaldības namu pārvaldīšanas kapitālsabiedrības, lai nodrošinātu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju pārvaldīšanu pēc vienotiem principiem un uzlabotu pašvaldības kā dzīvojamo māju pārvaldnieka sniegto pakalpojumu kvalitāti. Uzņēmums apsaimnieko 4300 ēkas, kurās pakalpojumus saņem gandrīz 180 000 klientu.
Rīga, 30.apr., LETA.
Foto:Stock.XCHING