RNP aicina klientus iepazīties ar mājas apsaimniekošanas pārskatu par 2015.gadu
Pašvaldības SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) klienti elektroniski vai klātienē var iepazīties ar savas mājas pārvaldīšanas un apsaimniekošanas ieņēmumu un izdevumu pārskatu par 2015.gadu, aģentūru LETA informēja RNP preses pārstāve Santa Vaļuma.
Pārskati pieejami gan elektroniski - dzīvokļu īpašniekam autorizējoties vortālā www.e-parvaldnieks.lv, gan arī klātienē - uzņēmuma 11 klientu apkalpošanas centros visā Rīgas pilsētā. Līdz šī gada aprīļa beigām lielākajai daļai dzīvokļu īpašnieku māju pārskati par iepriekšējo gadu tiks nosūtīti arī drukātā formā, ievietojot pastkastītēs.
Mājas pārvaldīšanas un apsaimniekošanas pārskatā par iepriekšējo gadu norādīta svarīga informācija, gan saņemto maksājumu un izlietoto finanšu līdzekļu (ieņēmumu un izdevumu) kopsumma, gan arī sadalījums pa pozīcijām - kāds ir mājas finanšu līdzekļu atlikums, kā arī kāds ir mājas dzīvokļu īpašnieku parāds un tamlīdzīgi. Klientu ērtībām ikgadējos pārskatos ir norādīts arī faktiskais finanšu līdzekļu uzkrājums plānotajiem remontdarbiem.
Ja rodas jautājumi vai neskaidrības par mājas pārvaldīšanas ieņēmumu un izdevumu pārskatu par iepriekšējo gadu, aicinām vērsties klātienē - RNP klientu apkalpošanas centros, vai elektroniski - nosūtot e-iesniegumu uz e-pasta adresi "rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv".
RNP ir Latvijas lielākais namu apsaimniekošanas uzņēmums. Tas tika izveidots, apvienojot 15 pašvaldības namu pārvaldīšanas kapitālsabiedrības, lai nodrošinātu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju pārvaldīšanu pēc vienotiem principiem un uzlabotu pašvaldības kā dzīvojamo māju pārvaldnieka sniegto pakalpojumu kvalitāti. Uzņēmums apsaimnieko teju 4300 mājas un sniedz pakalpojumus gandrīz 170 000 dzīvokļu īpašnieku.
LETA
Foto: Evija Trifanova/LETA