RNP klienti varēs vienoties par kāpņu telpas remontu, iepriekš neveidojot remonta uzkrājumu
Izmantojot jauno piedāvājumu "Kāpņu telpas remonts", mājas iedzīvotāji var lemt par atsevišķu kāpņu telpu remontu, norādot, ka tikai remontējamās kāpņu telpas dzīvokļu īpašnieki veiks remonta apmaksu, nevis visas mājas iedzīvotāji kopā. Pēc remontdarbu izpildes ikmēneša rēķinos tiks iekļauta pakāpeniska pakalpojuma atmaksa, un maksājumus iespējams sadalīt uz laika periodu līdz trim gadiem.
Valdes priekšsēdētājs Ivo Lecis skaidro, ka mūsdienās cilvēki jau pieraduši, ka ir iespējams sākotnēji saņemt preci vai pakalpojumu un tikai pēc tam par to norēķināties. Ņemot to vērā, esot izveidots piedāvājums, kas māju pārvaldīšanas jomā ir jaunums, - kāpņu telpas remonts kā pakalpojums ar pēcapmaksu. "Tas uzņēmuma klientiem sniegs iespēju saņemt kāpņu telpas remontu tuvākajā laikā, norēķinoties par to pakāpeniski pēc darbu izpildes. Uzskatu, ka šāda pieeja kāpņu telpu atjaunošanai arī veicinās klientu interesi par mājas uzlabošanu kopumā," pauž Lecis.
Pakalpojums sākotnēji pieejams 103., 104., 119., 316., 317., 318., 467. un 602.sērijas dzīvojamām mājām. Remontdarbu izmaksas katrai mājai tiek aprēķinātas individuāli - aptuvenās kopējās remontdarbu izmaksas ir, sākot no 0,15 eiro/m² mēnesī.
Papildinformācija par pakalpojumu "Kāpņu telpas remonts" pieejama mājaslapā www.rnparvaldnieks.lv pa tālruņa numuru 8900, kā arī rakstot e-pastu uz rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv.
LETA iepriekš ziņoja par avāriju RNP apsaimniekotajā namā Buru ielā, kad ēkā noticis nobrukums. Remonts ēkai iepriekš nevarēja tikt veikts, jo iedzīvotājiem nebija izveidots tam paredzētais līdzekļu uzkrājums, kā arī atsevišķiem nama iemītniekiem bija lielas parādu summas, skaidroja RNP.
LETA
Foto: haven't the slightest/Flickr.com