Nozīmīgākais ceļu būves projekts kopš neatkarības atgūšanas
Tuvākās dzīvojamās ēkas no šosejas atdalītas ar troksni slāpējošiem žogiem, savukārt izplūdes gāzu kaitīgo ietekmi samazina tas, ka ceļš atrodas vairākus metrus dziļā ierakumā. Celtniecības laikā uzbūvētas 17 inženierbūves, no tām 6 tilti (pār Inčupi, Pēterupi, Aģi, Mazupīti un Ķīšupi), 2 gājēju tuneļi, kā arī 7 satiksmes pārvadi un 2 dzelzceļa tilti. Saulkrastu apvedceļa pieslēgums a/c P6 Saulkrasti – Sēja pie esošā autoceļa VIA Baltica (A1, E67) Saulkrastos ievērojami atvieglo satiksmi, neliekot vairs autobraucējiem līkumot cauri Saulkrastu dzīvojamajam rajonam. Ceļu būvētāji atzīst, ka šādu projektu realizācijā nepieciešams izveidot mākslīgo būvju standartus, lai tiltus, prettrokšņa barjeras, hidrobūvju veidošanai varētu izmantot gatavus risinājumus, nevis katru objektu projektēt kā unikālu mākslas darbu. Veidojot unikālus risinājumus, tie labāk integrējas ainavā, bet, izmantojot būvju standartus, varētu ietaupīt ne tikai laiku, bet arī līdzekļus. Autors: Ingars Liepiņš Raksts veidots sadarbībā ar A.C.B