abc.lv skaitļos

Lietotāji online80
Aktīvie uzņēmumi27737
Nozares raksti2373
Ekspertu atbildes3041
Šogad Vidzemes šosejas posmā pie "Sēnītes" plānots izbūvēt asfaltbetona apakškārtas un pabeigt pārvadu būvniecību : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Šogad Vidzemes šosejas posmā pie "Sēnītes" plānots izbūvēt asfaltbetona apakškārtas un pabeigt pārvadu būvniecību

Šogad Vidzemes šosejas posmā pie

Rīga, 8.apr., LETA. Šogad Vidzemes šosejas posmā (A2) - no Garkalnes līdz Inčukalnam - pie "Sēnītes" plānots izbūvēt asfaltbetona apakškārtas un pabeigt pārvadu būvniecības darbus tā, lai rudenī varētu atjaunot satiksmi, pirmdien žurnālistiem Vidzemes šosejas "Sēnītes" posma prezentācijā stāstīja "Binders" būvdarbu projekta vadītājs Aldis Vigulis.

Savukārt nākamgad autoceļa posmā sāks asfaltbetona virskārtas uzklāšanu un pabeigs pārvadu apdares darbus.

Vigulis atzīmēja, ka būvniecības darbu dēļ Vidzemes šosejas posmā pie "Sēnītes" satiksme tiks organizēta pa rotācijas apli, kā arī uz šosejām autotransportu pārvietošanās notiks pa vienu joslu, kamēr otrā autoceļa joslā notiks būvniecības darbi.

"Latvijas valsts ceļi" valdes priekšsēdētājs Jānis Lange sacīja, ka šis autoceļu būvniecības objekts ir pēdējais Eiropas Savienības Kohēzijas fonda projekts, kura 65% finansējums ir no Eiropas Savienības budžeta, bet 35% - no valsts budžeta.

Banner 280x280 Banner 280x280

Satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) sacīja, ka turpmāk valsts budžeta finansējums būs pieejams lielajiem autotransporta projektiem, tāpēc ir svarīgi kvalitatīvi izdarīt tos ceļu darbus, kurus var veikt par patlaban pieejamo naudu.

Viņš piebilda, ka ierobežotu līdzekļu apstākļos jāizvēlas prioritātes, un to skaitā ir uzturēt teicamā stāvoklī galvenos valsts autoceļus un reģionālos ceļus tādā stāvoklī, lai tie būtu izbraucami un droši.

LETA jau ziņoja, ka ceļu remontdarbus Vidzemes šosejas posmā pie "Sēnītes" par teju 38,5 miljoniem eiro veiks piegādātāju apvienība "Binders un ACB".

Vidzemes šosejas "Sēnītes" posma kopējais garums ir 13,90 kilometri un vēl 1,65 kilometri uz Valmieras šosejas (A3). Vidzemes šosejas posmā ir divas brauktuves ar divām joslām katrā virzienā un deviņi satiksmes pārvadi Sēnītes mezglā un viens pie Vangažiem. Projekta laikā plānots veikt seguma pārbūvi visā posma garumā, kā arī visu satiksmes pārvadu pārbūvi. Asfaltbetona segums paredzēts trīs kārtās.

Projekta realizācijas laikā paredzēta Straujupītes caurtekas pārbūve, kā arī mazāku caurteku pārbūve un tīrīšana, gājēju tuneļa Sēnītes satiksmes mezglā atjaunošana, 14 autobusu pieturvietu atjaunošana un sešu paviljonu izbūve. Tiks nomainītas un izbūvētas transporta un gājēju drošības barjeras, uzstādīti drošības žogi brauktuvju sadalošajā joslā, atjaunots gājēju luksofors un ceļa apgaismojums Vangažos. Tiltam pār Gauju (A3) tiks mainīts asfaltbetona segums.

Būvdarbi tiks finansēti no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda, valsts budžeta apakšprogrammas "Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana" un citām valsts budžeta programmām.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "heise marketing" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un "heise marketing", SIA ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izmaiņas normatīvajos aktos paver iespējas modernizēt iepakojuma ražošanu un pārstrādi

Izmaiņas normatīvajos aktos paver iespējas modernizēt iepakojuma ražošanu un pārstrādi

Jau 2026. gada augustā stāsies spēkā Eiropas Parlamenta un Padomes jaunā regula par iepakojumu un iepakojuma atkritumiem. Par šīm un citām gaidāmajām izmaiņām tika diskutēts ikgadējā seminārā “Ilgtspējīgs iepakojums 2025”, ko rīkoja “Latvijas Zaļais punkts” sadarbībā ar Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāti un Latvijas Iepakojuma asociāciju.

Izstāsti Latvijai