"Tele2" investēs 300 000 eiro sešu klientu centru attīstībā
Rīga, 15.okt., LETA. Mobilo sakaru operators "Tele2" plāno atjaunot sešus klientu apkalpošanas centrus visā Latvijā, investējot tajos vairāk nekā 300 000 eiro, aģentūru LETA informēja "Tele2".
Tostarp pirmais klientu centrs pēc rekonstrukcijas 13.oktobrī ir atvērts Jelgavā, tirdzniecības centrā "VIVO centrs". Tajā ieguldīti 40 000 eiro.
"Līdz šī gada beigām plānojam vēl rekonstruēt klientu centrus Jēkabpilī, Valmierā, Talsos, Ventspilī un Rīgā, tādējādi atjaunoti būs jau vairāk nekā puse no klientu apkalpošanas centriem. Arī nākamgad turpināsim modernizācijas darbus, jo katru mēnesi mūsu centrus apmeklē aptuveni 350 000 klientu," sacīja "Tele2" mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe.
"Tele2" centru koncepts, ko uzņēmums pakāpeniski ievieš visā valstī kopš 2016.gada otrās puses, paredz centrus aprīkot ar jaunākajām tehnoloģijām.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "Tele2" pagājušajā gadā strādāja ar 125,208 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12,6% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga par 79%, sasniedzot 28,693 miljonus eiro.
Latvijas "Tele2" ietilpst Zviedrijas "Tele2" koncernā.