abc.lv skaitļos

Lietotāji online53
Aktīvie uzņēmumi26930
Nozares raksti2323
Ekspertu atbildes3041
Trīs kandidāti nominēti "Rail Baltica" Salaspils TEN-T intermodālā kravu termināļa būvprojekta izstrādes konkursa noslēdzošajai kārtai : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Trīs kandidāti nominēti "Rail Baltica" Salaspils TEN-T intermodālā kravu termināļa būvprojekta izstrādes konkursa noslēdzošajai kārtai

Trīs kandidāti nominēti

Izvērtējot Salaspils TEN-T intermodālā kravu termināļa būvprojekta izstrādei un autoruzraudzībai slēgtā konkursa pirmajā kārtā iesniegtos sešus piedāvājumus, dalībai otrajā, noslēdzošajā, kārtā nominēti trīs kandidāti. Otrās kārtas dalībniekiem jāiesniedz finanšu un darbu realizācijas piedāvājums.  Konkursa organizētājs plāno noslēgt līgumu ar konkursa uzvarētāju 2022. gada otrajā ceturksnī.

Nominētie kandidāti pārstāv septiņas valstis – Latviju, Vāciju, Franciju, Itāliju, Somiju, Poliju un Lietuvu. Dalībnieki izveidojuši uzņēmumu apvienības, lai  konkurētu kā vietējās un ārvalstu pieredzes apvienojums. Tas ļaus izvēlēties darbu kvalitātes un izmaksu attiecības labāko piedāvājumu.

Uz iepirkuma konkursa otro kārtu nominēta:

  • pilnsabiedrība "Egis Rail S.A.", kas sastāv no "DB Engineering & Consulting Gmbh" (Vācija) un "Egis Rail S.A.", (Francija);
  • personu apvienība SIA "BRD projekts", "Srl Sintagma", kas sastāv no SIA "BRD projekts" (Latvija) un "Sintagma S.r.l." (Itālija);
  • pilnsabiedrība "Sweco Infra & Rail Oy", kas sastāv no SIA "Witteveen+Bos Latvia" (Latvija), "Sweco consulting Z O.O.", (Polija), "Sweco Infra & Rail Oy"  (Somija) un "UAB Sweco Lietuva" (Lietuva).
Banner 280x280

Salaspils TEN-T intermodālā kravu termināļa teritorijā, kas sasaistīta ar 1520 mm dzelzceļu un "Rail Baltica" pamatlīniju - Eiropas standarta sliežu ceļu platumu 1435 mm, tiks nodrošināta kravu pieņemšana, nosūtīšana, kā arī to apstrāde. Galvenie pakalpojumi, ko nodrošinās šajā teritorijā - kravas operācijas ar konteineriem, autotransporta pārvadājumi pa dzelzceļu, noliktavas un atvērtā tipa glabāšanas laukumi.

"Rail Baltica" projekta finansētāji ir Eiropas Komisija un Latvijas valsts, ieviesēji Latvijā – "Eiropas Dzelzceļa līnijas" un "RB Rail" AS.

Šī projekta finansējumu 81-85% robežās nodrošina ES infrastruktūras savienošanas instruments, bet atlikušo daļu – Latvijas valsts budžeta līdzekļi. ES atbalsta saņēmējs un projekta īstenotājs ir LR Satiksmes ministrija.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Sniega pūtējs – jūsu ziemas rīts bez sāpošas muguras

Sniega pūtējs – jūsu ziemas rīts bez sāpošas muguras

Vai atceraties pagājušo ziemu, kad stundām ilgi nācās tīrīt sniegu ar lāpstu? Tagad ir īstais brīdis padomāt par efektīvāku risinājumu – sniega pūtēju, kas ietaupīs gan jūsu laiku, gan spēkus. Ko ņemt vērā, izvēloties sniega pūtēju?

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

"Revonia" pazemes mājas, pirtis, pagrabi: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Vai esi kādreiz prātojis, kā dzīvoja pasaku un filmu varoņi hobiti? Tagad tas ir īstenojies! REVONIA ir realizējusi šādu pasaku/sapņu māju. "Revonia" ražo dzelzsbetona pazemes būves - mājas, pirtis, pagrabus. "Revonia" būves izceļas ar ļoti labu energoefektivitāti, jo tās tiek apbērtas ar viena metra zemes slāni, kas nodrošina visa veida aizsardzību.