Ušakovs: Čaka iela ir lemta degradācijai
Viņš norāda, ka dome redz pozitīvas atsauksmes par jaunajiem pilsētas veloceliņiem, piemēram, Lāčplēša ielā no restorānu un kafejnīcu īpašniekiem - šovasar viņi var plānot vasaras terases. Agrāk tas nebija iespējams, jo tieši gar ielu bija ļoti blīva satiksme. "Pilsēta ar veloceliņu palīdzību tiek padarīta patīkamāka velosipēdistiem, gājējiem, cilvēkiem, kas grib atpūsties, un tiek atdzīvināta ar šo jomu saistītā ekonomikas sfēra," skaidro Ušakovs.
Tomēr, tad viņš piebilst, ka minēs citu, pretēju, piemēru - Čaka iela. "Tā ir pārvērtusies par transporta maģistrāli, kas savieno centru ar Purvciemu. Uz šīs ielas turīgi cilvēki vairs nepērk dzīvokļus, arī veikali tur neattīstās, tur nav biroju un biznesa centru. Tā ir lemta degradācijai," pauž Rīgas mērs. "Ja mēs negribam, lai līdzīgi notiek ar Barona ielu, Lāčplēša, Tērbatas un citām centra ielām, tad domei jādomā par ielu atslogošanu," viņš skaidro.
Ušakovs piebilst, ka arī veloceliņu galvenā jēga ir samazināt auto skaitu pilsētas centrā. Viņš informē, ka trīs velojoslas, kas ir iezīmētas paralēli Rīgas centra ielās, šogad tiks tiks savienotas arī perpendikulāri. Galvenais veloceliņa maršruts būs Krišjāņa Barona iela no Vecrīgas līdz VEF tiltam, saglabājot joslu arī sabiedriskajam transportam.
Rīga, 27.febr., LETA.
Foto: Evija Trifanova/LETA.