abc.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi26471
Nozares raksti2311
Ekspertu atbildes3041
Uzņēmumi: "Rail Baltica" varētu pozitīvi ietekmēt kravu pārvadātāju darbības modeli : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Uzņēmumi: "Rail Baltica" varētu pozitīvi ietekmēt kravu pārvadātāju darbības modeli

Uzņēmumi: "Rail Baltica" varētu pozitīvi ietekmēt kravu pārvadātāju darbības modeli

Rīga, 7.dec., LETA. Jaunais "Rail Baltica" dzelzceļa savienojums varētu labvēlīgi ietekmēt piegādes ķēžu un transporta pakalpojumu efektivitāti pie nosacījuma, ka tiek izveidota sinerģija starp dažādu veidu pārvadātājiem un "Rail Baltica", nodrošinot vienlaidu, raitu un savlaicīgu kravu transportēšanu, uzskata autokravu pārvadātāja SIA "Kreiss" un kokapstrādes uzņēmuma AS "Latvijas finieris" pārstāvji.

"Kreiss" un "Latvijas finiera" pārstāvji tikās ar "Rail Baltica" projekta koordinatora trīs Baltijas valstīs "RB Rail" vadību, lai pārrunātu, kā "Rail Baltica" infrastruktūra varētu ietekmēt viņu biznesu.

Sarunas laikā uzņēmēji uzsvēra efektīvas un laika ziņā ērtas piegādes ķēdes nozīmību visām biznesa operācijām. "Rail Baltica" kā jauns infrastruktūras objekts nozīmē lielas un pozitīvas izmaiņas starpvalstu pārvadājumos, taču viens no gaidītākajām projekta rezultātiem ir pārdomāta loģistika kombinācijā ar augstu IT integrāciju, savienojot ražotājus, pārvadātājus un dzelzceļa operatoru.

No kravu pārvadātāju perspektīvas "Rail Baltica" infrastruktūra ne vien pavērtu iespēju attīstīt jau šobrīd piedāvātos pakalpojumus, bet arī pozitīvi ietekmētu tādas šobrīd nozarē aktuālas problēmas kā autotransporta vadītāju trūkumu, vienlaikus pilnībā mainot šīs profesijas būtību un ļaujot tos nodarbināt lielākoties tā reģiona robežās, kurā tie dzīvo.

Banner 280x280 Banner 280x280

"Vēl ir pāragri spriest, kā "Rail Baltica" varētu ietekmēt mūsu pakalpojumus, lai arī redzam lielu potenciālu dažāda veida sadarbībām. Taču skaidri varam teikt, ka jau šobrīd ceram, ka "Rail Baltica" mums palīdzēs samazināt šoferu skaitu un to nobrauktos kilometrus, kas ir īpaši nozīmīgi, ņemot vērā darba spēka trūkumu," sacīja "Kreiss" izpilddirektors Andrejs Petrovs.

Tikšanās laikā "RB Rail" uzsvēra, ka "Rail Baltica" tiek būvēts gan pasažieriem, gan kravu pārvadājumiem, tāpēc projekta ieviesējiem ir svarīgi tikties ar dažādiem biznesa pārstāvjiem Baltijā un iepazīties ar viņu gaidām no jaunās infrastruktūras.

"Visnozīmīgākais "Rail Baltica" projektā būs tas, kā tas būs ietekmējis visu iesaistīto valstu ekonomiku un biznesu. Tieši tādēļ vēlamies dzirdēt biznesa pārstāvju vīziju, lai strādātu saskaņā ar viņu vajadzībām un stratēģijām," pēc tikšanas teica "RB Rail" izpilddirektore un valdes priekšsēdētāja Baiba Rubesa.

"Esam gandarīti par sadarbības partneriem, kuri rīkojas, prognozējot uzņēmēju nākotnes vajadzības un uzlabojumus, savlaicīgi pirms būtisku lēmumu pieņemšanas. Ir rasta panākumu atslēga - domāt un darīt kopā, meklējot kompleksus un inovatīvus, tostarp arī informācijas tehnoloģiju risinājumus. Iesaistot biznesu, konkrētajā gadījumā - loģistikas operatorus un kravu nosūtītājus, nozīmē lūkoties efektīvā tautsaimniecības attīstībā arī nākotnē un stiprināt Latvijas uzņēmumu konkurētspēju eksportā," norādīja "Latvijas finiera" valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lācis.

"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Plānots, ka pa jauno dzelzceļa līniju pasažieru vilcienu ātrums varēs sasniegt 240 kilometrus stundā, bet kravas vilcienu - 120 kilometrus stundā.

Jaunākie dati liecina, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Individuāli pielāgoti metāla risinājumi – Dzintars Workshop

Dzintars Workshop ražo dažādus metāla priekšmetus, kas pielāgoti klientu vajadzībām – pirts krāsnis, kazana krāsnis, ugunskura vietas, mēbeles un citus individuālus pasūtījumus. Uzzināsim, kā izvēlēties ugunskura vietu vai grilu, lai tas kalpotu ilgi? Ko svarīgi ņemt vērā, izvēloties pirts krāsni? 

Aktuālie piedāvājumi

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

ARTEVO – māksla padarīt labus logus vēl labākus

2008. gadā REHAU prezentēja kompozītu materiālu logu profiliem RAU-FIPRO X. Lieliskās sistēmas GENEO logi un durvis atraduši vietu Latvijā daudzās ēkās, renovācijas projektos. Arī tagad REHAU turpina šo tradīciju. ARTEVO – māksla nepārtraukti attīstīt lieliskos risinājumus tālāk!

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai

"Revonia" pazemes mājas, pirtis, pagrabi: Pielaiko telpu, māju, dārzu

Vai esi kādreiz prātojis, kā dzīvoja pasaku un filmu varoņi hobiti? Tagad tas ir īstenojies! REVONIA ir realizējusi šādu pasaku/sapņu māju. "Revonia" ražo dzelzsbetona pazemes būves - mājas, pirtis, pagrabus. "Revonia" būves izceļas ar ļoti labu energoefektivitāti, jo tās tiek apbērtas ar viena metra zemes slāni, kas nodrošina visa veida aizsardzību.