Martā kampaņa "Uzslavē labu servisu!"
Jau piekto gadu marts pasludināts par "Laba servisa mēnesi", un šajā laikā visa sabiedrība tiek aicināta uzslavēt labu servisu jebkurā uzņēmumā vai organizācijā. Kampaņas mērķis ir celt klientu apkalpošanas kvalitāti un attīstīt servisa kultūru. Cilvēki tiek aicināti mainīt savu skatījumu, novērtējot tieši labo apkalpošanu, klientu apkalpošanas jomas darbinieki gūst papildus iedvesmu un motivāciju, savukārt pakalpojumu sniedzējiem tā ir iespēja stiprināt pozitīvas attiecības ar saviem klientiem un uzzināt, kas viņiem ir svarīgākais. Rīgas vicemērs Jānis Dinevičs atzinīgi vērtē šo kampaņu, jo ar tās palīdzību perspektīvā varētu mainīties sabiedrības domāšanas veids un apkalpošanas kultūra Rīgā. Kampaņas "Uzslavē labu servisu!" galvenie partneri ir Swedbank, Tele2 un Rīgas dome. Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1180, LETA, TNT, draugiem.lv,TVNET, Tv24, Kapitāls, CV-Online, JCDecaux, Market Media, Samsung, Ininfo, E3 projekts, BadDog, Kapitāls, Leo Burnett, Cube Media, Digiprint, viesnīca Elefant un citi. Informāciju sagatavojusi Laura Kļaviņa