"Valmieras ūdens": Iedzīvotāji aicināti apsekot namu komunikāciju tīklus un novērst iespējamos defektus

Iestājoties aukstākiem laikapstākļiem, ik gadu SIA "Valmieras ūdens" speciālisti saskaras ar ūdensvada pievadu aizsalšanu, tāpēc iedzīvotāji aicināti apsekot namu komunikāciju tīklus un novērst iespējamos defektus, kas samazinātu cauruļvadu aizsalšanas draudus.

Kā aģentūru LETA informēja SIA "Valmieras ūdens" sabiedrisko attiecību speciāliste Ingrīda Kraukle, pagājušajā gadā bija salīdzinoši silta ziema, tāpēc SIA "Valmieras ūdens" speciālisti, lai novērstu ūdensvada un kanalizācijas pievadu aizsalšanas situācijas, tika izsaukti vien aptuveni desmit reizes. Lai arī pēdējās nedēļas laikā Latvijā iestājies spēcīgs sals, lielākais apdraudējums komunikāciju tīkliem šoziem vēl tikai sekos.

"Pērn rudens bija sauss, un zemē uzkrātais mitrums ir neliels, tāpēc arī zemo temperatūru iespaidā grunts joprojām nav īsti sasalusi, lai arī sākotnēji bija kailsals bez sniega. Tas nozīmē, ka bīstamākais periods cauruļvadiem vēl tikai būs, kad zeme sasals vismaz metra dziļumā, nevis ap 20 - 45 centimetriem, kā tas ir šobrīd. Taču risks aizsalt ūdensvada un kanalizācijas pievadiem šādos laikapstākļos vienalga pastāv, tāpēc aicinātu namos pārliecināties par to, ka iekšējiem komunikāciju tīkliem ir tiešām kvalitatīva siltumizolācija un ka telpas, kur izvietoti cauruļvadi, tiek vienmērīgi apsildītas visas ziemas periodā. Īpašu uzmanību iesakām pievērst tiem posmiem, kuros jau iepriekš bijušas problēmas ar aizsalumiem," uzsver SIA "Valmieras ūdens" tehniskais direktors Ivars Ķiksis.

Ūdens padeves spiediena samazināšanās un duļķainības parādīšanās ūdenī ir pirmās pazīmes, kas liecina par to, ka, iespējams, sākusies ūdensvada aizsalšanas process. SIA "Valmieras ūdens" speciālisti nepieciešamības gadījumā nodrošina komunikāciju tīklu atkausēšanu un iesaka vērsties pēc palīdzības savlaicīgi, kad bojājumu sistēmai vieglāk novērst un ar mazākām sekām.

Konsultācijas par labāko risinājumu konkrētā situācijā iespējams saņemt SIA "Valmieras ūdens" Klientu apkalpošanas daļā vai zvanot pa tālruni 64226001, savukārt avāriju vai bojājumu gadījumā ārpus darba laika uzņēmums aicina zvanīt uz numuriem 29353227 vai 26458278.

LETA

Foto: Pixabay.com

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Uzņēmējs runā

Plašas izvēles matrači no Erti.lv visiem gadījumiem

erti_2

Ņemot vērā to, cik svarīgi gultā justies ērti, noteikti jāmin arī matrača loma. Pareizais matracis spēs ne tikai nodrošināt labu naktsmieru, bet arī palīdzēs justies ērti gultā sēžot, lasot vai strādājot. Bet kur pirkt matraci? Matraču veikals Erti.lv ir uzņēmums, kas Latvijā ražo augstas kvalitātes matračus dažādiem nolūkiem – gultas matračus ar vai bez atsperēm un virsmatračus.